Jos

Keurig op tijd geleverd. Jammer dat geen bericht wordt verstuurd bij levering.

Makkelijke site

Bericht geven bij versturen van bestelde

Reactie Goud PrintCenter:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie.
Helaas hebben wij verzuimd de track and trace mail naar u door te zetten zodat u de status van het pakket zelf kon volgen. Excuses hiervoor.
Alexander Bot
Team Drukkerij123

cnsapmi

Adequaat flexibel en dienstverlenend in hoe vaandel en ze zijn het ook.

Via de website een eigen bestand geüpload om een product van te bestellen. Binnen een paar dagen werd het product al geleverd. Top kwaliteit! Echter zaten er een paar vlekken op die ik toch niet kon... Via de website een eigen bestand geüpload om een product van te bestellen. Binnen een paar dagen werd het product al geleverd. Top kwaliteit! Echter zaten er een paar vlekken op die ik toch niet kon negeren. Gemaild met foto's en ik kreeg gelijk een bericht terug of ik wellicht een nieuwe druk wenste. Dit aangenomen en na 2 dagen kreeg ik een nieuw product. Wat een geweldige service! Hartelijk dank hiervoor! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Direct antwoord op mijn vraag. Perfecte kwaliteit van drukwerk. Papier en inkt zijn fantastisch. Super makkelijk te bestellen.

Geen tips, ga vooral zo door! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Jorrit Maaren

Goede bestand controle, snelle levering en mooie brochures ontvangen,
zeer tevreden!

duidelijke website
prijs
geen kosten voor bestand controle

Georgina Wiersma

Uitstekend!

Snelle service, makkelijk contact

Rob van de Wiel

Mijn ervaringen met het bedrijf zijn goed.

Eenvoudig uploaden van pdf, werkte allemaal eenvoudig.

Voor website geen tips.
Kaarten waren netjes op tijd opgestuurd, helaas zaten de enveloppen er niet bij.
Maar na een mailtje werden deze snel nagestuurd.
Netjes opgelost.

Positief, snel en altijd goede kwaliteit

snel en altijd goede kwaliteit

ik zou de flyers op wat dunner (goedkoper) papier willen printen, die optie is er niet

Een goede ervaring,

Rianne

Drukkerij123 heeft onze bestelling snel en vakkundig gedrukt, helemaal top!

Drukkerij123 is telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen.

Particolarte

Ontzettend fijn, ze leveren mooi werk af en als er vragen zijn twijfelen ze geen moment om contact met je op te nemen.

Productie kwaliteit is helemaal prima, service is ook fijn

Communicatie over het lever moment, nu is dat niet het geval en ontvang je opeens het pakketje in de bus. Het zou fijn zijn als er een mailtje zou worden gestuurd wanneer het op de post wordt gedaan