f ockels

Zie tips.

Heeft u mensen die 24 u/d dienstverlenen dan zal naar verloop van tijd hun ziekte en hun verzuim hoge kosten met zich meebrengen. Ik het onze gezamenlijke verantwoordelijkheid om dit probleem terug... Heeft u mensen die 24 u/d dienstverlenen dan zal naar verloop van tijd hun ziekte en hun verzuim hoge kosten met zich meebrengen. Ik het onze gezamenlijke verantwoordelijkheid om dit probleem terug te dringen. Het kan zijn dat uw bestel snelheid mede de oorzaak is ziekte en verzuim. Is dat het geval? Doe er wat aan! Maak het bekend hoe u uw maatschappelijke verantwoordelijkheid draagt. De klant zal daar begrip voor hebben. 'Duurzaamheid'.

1 exemplaar meer geleverd dan gevraagd, keurig afgeleverd, zee redelijke prijs

Helemaal top! Toen mijn kaartjes door een fout bij PostNL niet zijn bezorgd, stuurde zij direct en kosteloos de kaartjes opnieuw. Super service!

Joep van der Aa

In eerste instantie was de druk niet helemaal goed gegaan. Na een kort telefoongesprek opgelost en twee dagen later opnieuw ontvangen. Top service!

Goede service!

Website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Na een belletje of de levering een bepaalde dag kon, was dit mogelijk. Boekjes goed en op de aangegeven dag aangeleverd.

Je kan bellen, dus je weet meteen waar je aan toe bent.

Snel, goede kwaliteit, makkelijk contact.

Gebruiksvriendelijkheid website (na registratie moet je opnieuw alles invullen). Zoekfunctie ontbreekt.

Reactie Goud PrintCenter:

Bedankt voor uw reactie! Wij zullen kijken of wij deze gelijk mee kunnen nemen wanneer wij onderhoud aan de site laten uitvoeren.

Snel en klantgericht. Enige minpunt, en daarom maar 2,5 ster bij de snelheid van de levering, ik had een ander bezorgadres opgegeven en daar is geen rekening mee gehouden. Na de eerste bezorgpoging... Snel en klantgericht. Enige minpunt, en daarom maar 2,5 ster bij de snelheid van de levering, ik had een ander bezorgadres opgegeven en daar is geen rekening mee gehouden. Na de eerste bezorgpoging kon ik niet het adres naar het goede bezorgadres veranderen. Ik kon er alleen voor kiezen om het bij een bezorgpunt te laten afleveren. Daarom kon ik mijn bestelling pas vijf dagen later ophalen. Vervelend.

Wat ik echt helemaal top vond is dat ik de bestelling kon bewaren om er later verder mee te gaan. Dat was handig, omdat iemand anders moest betalen. Dat kon nu snel gedaan worden, zonder het hele... Wat ik echt helemaal top vond is dat ik de bestelling kon bewaren om er later verder mee te gaan. Dat was handig, omdat iemand anders moest betalen. Dat kon nu snel gedaan worden, zonder het hele traject weer te doorlopen.
Ook de levering was (op zich) snel.
Fijn dat ik een kleine oplage kon bestellen voor een zachte prijs.

Het hele traject is in principe perfect, wat mij betreft, alleen jammer dat er over het bezorgadres heen gelezen is.

Chille lui!

Ze helpen als je het niet snapt en het is goedkoop

RHC Limburg

Ik zou deze drukker zeker aanbevelen. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en helpen goed bij vragen over drukwerk. Het drukwerk was netjes verzorgd en afgesneden. Het drukwerk werd ook netjes verpakt... Ik zou deze drukker zeker aanbevelen. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en helpen goed bij vragen over drukwerk. Het drukwerk was netjes verzorgd en afgesneden. Het drukwerk werd ook netjes verpakt en snel geleverd. Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen.

Zeer behulpzame medewerkers. Bij vragen over het drukwerk werd er snel gereageerd en geholpen.

Het zou fijn zijn als er meer betaalopties mogelijk zijn, zoals betalen met creditcard of een overboeking achteraf.

Wybe

Verjaardagskalender besteld, zeer snel geleverd en heel netjes gedrukt. Via email werd mij om verduidelijking gevraagd en met mijn rectie werd zeer snel iets gedaan.

Leveringstijd, kwaliteit, ontwerpmogelijkheden, service

Reageren op elke email, verzendbevestiging versturen