Bas Van Haeren

Duidelijke website waardoor de gegevens vlot ingevoerd konden worden. Het eindproduct was helemaal in orde!

Afspraak is afspraak wat betreft de levertijd!

1e bestelling, haartevredenheid

nee

nee

Aniek de Boer

Ik heb een poster besteld.

Hij is dedelijk snel geleverd en de poster zag er mooi uit. De manier waarop het is verpakt, vind ik prettig.

De poster is met een vieze vingerafdruk geleverd. Toen ik het pakje opende dacht ik dat dit een foutje in het ontwerp was, maar later zag ik dat dit niet het geval was, omdat je duidelijk een... De poster is met een vieze vingerafdruk geleverd. Toen ik het pakje opende dacht ik dat dit een foutje in het ontwerp was, maar later zag ik dat dit niet het geval was, omdat je duidelijk een vingerafdruk kan zien. Daarnaast zou het fijn zijn om een mail te krijgen, waarin je je pakketje kan traceren.

Top service! Speciale wensen werden kosteloos uitgevoerd en de bestelling was heel snel in huis. Klantenservice helder, snel en vriendelijk.

Service en vriendelijkheid.

Belangen vereniging Buurtschap Altena

Het geen wat we hebben aan gelevert om een boekje van te drukken is goed gelukt.
Echter voordat we het verstuurde had ik een vraag, we wilde een boekje met rode kaft, daar heb ik keurig antwoordt op gekregen . zie antwoordt
Goedemorgen,
U moet dan kiezen voor bedrukking volledig zwart en bij het afronden van de bestelling aangeven in het vak bijzonderheden dat de omslag rood moet zijn!
Alexander Bot.
Het geen vermeld staat ben ik niet tegen gekomen en is de bestelling er uit gerold.
Hierop heb ik gelijk de volgende bericht gestuurd
Hallo,

Bedankt voor uw reactie.
Ik zal wel kippig zijn maar ik ben bij het afronden van de bestelling het vakje bijzonderheden niet tegen gekomen.
In de verwachting dat bij verder stappen in jullie bestelsysteem deze mogelijk nog wel zou zien is toch de bestelling met ordernummer: 3754.
julie kant op gekomen. Hoe krijg ik nu een programmaboekje met rode omslag.
Maar daar geen respons op gehad. Wel zijn de boekjes keurig afgeleverd.

Snelle afhandeling en keurige reactie op vragen vanuit de bestel site (hulp bij bestellen)

Antwoorden op gestelde vragen en niet alleen die van de bestel site komt.

Kees

Ze konden even een betaling niet terugvinden, maar dat was snel verholpen. Kwaliteit is zeer goed. Het feit dat je ook “gewoon” even kunt bellen om iets door te nemen is heel fijn.

Bereikbaarheid

Betalen via mobiel nadat je via desktop bestelling hebt geplaatst

Programmaboekjes voor concert

Uitstekend uitgevoerd drukwerk tegen zeer concurrerende prijs.

Klantcommunicatie in geval er iets misgaat.

Harm van Zadelhoff

Wij hebben onze doopboekjes besteld via Drukkerij123. In eerste instantie heb ik telefonisch contact gezocht om er zeker van te zijn dat de boekjes op zondag er zouden zijn. Dit was geen probleem.... Wij hebben onze doopboekjes besteld via Drukkerij123. In eerste instantie heb ik telefonisch contact gezocht om er zeker van te zijn dat de boekjes op zondag er zouden zijn. Dit was geen probleem.
Al met al waren ze vrijdagavond niet geleverd (al gaf track-trace aan van wel).
Drukkerij123 heeft direct gehandeld en een drukkerij in de buurt benaderd om de boekjes voor ons (nogmaals) te laten drukken. Deze kon ik op zaterdag nog ophalen.
Uit later onderzoek is gebleken dat een nieuwe postNL bezorger er een potje van heeft gemaakt.
Maar het snelle handelen en de oplossingsgerichtheid is echt super!

Peter Fitters

Zeer nette prijzen en super snel geleverd.
En de kwaliteit is buiten dan ik had verwacht.

Makkelijke in te voeren webshop, zeer snelle levertijd (binnen 48 uur)

Posters besteld,

Goede snelle service