Snel, goed en mooi drukwerk. Altijd even spannend, maar 100% tevreden!

Snel en goed geleverd, tegen nette prijs.

Verzenden gaat prima, jammer dat je het niet naar een afhaalpunt kunt verzenden (zoals postnl biedt). Dan gaat de levering echt nog sneller als je overdag niet thuis bent en op je werk geen optie is.

Prima service. Snelle actie en levering.Top.

Fijn, dat ik kon bellen om te overleggen! En dat ik eerst een proefdruk kon ontvangen!

Nee, op dit moment niet.

Tot nu toe 2x besteld, dus nog weinig ervaring. Mijn ervaring tot nu toe is prima. Snelle service en goede kwaliteit.

Prijs kwaliteit goed.

Prima zo.

Ik heb een week geleden een uitnodiging laten uitprinten. Van het uitkiezen van de details tot het thuis bezorgen verliep vlotjes. Een aanrader.

Duidelijk en overzichtelijke site

Taalvriend

Altijd een correcte en snelle afhandeling van de bestelde drukwerken.

Haarscherpe afdrukken.

Ate

Top, er was iets misgegaan met wat ik had doorgestuurd en hebben zij mij over gebeld en alles ging perfect

Makkelijk te gebruiken, aardig aan de telefoon

Op a3 moest ik 10 of meer blaatjes bestellen dat kan ook naar 5 ik heb namelijk over nu

eveline

goede uitleg en informatie gekregen

leveren kan nog verbeterd worden

Vof De Frisse Jongen

Super ondersteuning als je belt met meerdere vragen. Snelle levering en zeer mooi afwerkt product

Snel antwoord op vragen en levering

Bij deze bestelling had ik geen enkele opmerking

Ashna

Zeer proffesioneel en oplossingsgericht! Mijn 150 info boekjes waren niet helemaal goed, deze werden met 1 mailtje kosteloos opnieuw gedrukt! Ik zou ze een ieder aanraden.
Bedankt, Gr. Ashna

Succesvolle Formule

De snelle en vriendelijke service heeft mij verrast. Ik kende dit bedrijf nog niet en belde even op met Alexander en hij heeft me erg fijn geholpen. Dezelfde dag nog werd mijn drukwerk gedrukt en... De snelle en vriendelijke service heeft mij verrast. Ik kende dit bedrijf nog niet en belde even op met Alexander en hij heeft me erg fijn geholpen. Dezelfde dag nog werd mijn drukwerk gedrukt en opgestuurd. En wat de afwerking betreft, die is top. Een absolute aanrader!

Mooi drukwerk
Kwalitatief goed papier
Goede service
Vriendelijke hulp
Hulp bij controle bestanden

Wat het drukwerk betreft, heb ik geen verbeterpunten. Echt heel fijne club!