Vlot en netjes geholpen.

Zeer vriendelijke bejegening.

DjoolMusic

Al meerdere malen heb ik hier mijn drukwerk besteld, veel al posters en flyers voor mijn bedrijf. Het werkt helemaal perfect... Ook nu ik na het bestellen en betalen toch nog een foutje zag. Even... Al meerdere malen heb ik hier mijn drukwerk besteld, veel al posters en flyers voor mijn bedrijf. Het werkt helemaal perfect... Ook nu ik na het bestellen en betalen toch nog een foutje zag. Even gebeld en het was zo geregeld

Goede communicatie, goede prijzen, snelle levering en mooie producten

geen, ga zo door. Ik blijf klant

Super aardige en behulpzame medewerkers! Alleen trof ik het niet met mijn 1e kennismaking.

Er was een storing waardoor mijn bestelling niet zichtbaar was en of deze op tijd (op een donderdag) de deur was uit gegaan. Er was ook geen bevestiging per mail in eerste instantie. Vrijdagavond had ik het nodig voor mijn werk. Hele dag is iemand thuis gebleven, maar geen poster helaas. De track en trace code gaf geen soelaas, was niet bekend bij DHL.

Pakket kwam pas op zaterdagmiddag, en toen had ik er eigenlijk niets meer aan. Ik had het specifiek de avond ervoor nodig voor een workshop die ik gaf.

Nogmaals de mensen zelf waren erg behulpzaam, om extra terug te bellen en uit te zoeken, maar ik had geen poster.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Technische achtervang. Omdat er back-up gemaakt moest worden en/of storing was, konden de bestellingen niet achterhaald worden. Onduidelijk of pakket wel/niet mee was met vervoerder.

Snelle en goed service!
Goede kwaliteit papier en afdruk vd wenskaart.

Michiel

Goede kwaliteit, snelle levering, makkelijk bestelbaar

Snelle levering, makkelijke website, goede kwaliteit van kaarten en bedrukking.

Misschien een voorbeeld van de vorm van de kaart, bij de afmetingen van de kaarten. Of erbij zetten hoogte x breedte o.i.d.

Een dikke 10. Snel, simpel en redelijk geprijsd

Heel positief.

Eerste keer prima bevallen.

Goed contact en overleg mogelijk.

Geen.

Snel, mooie kwaliteit, niet heel duur

Kwaliteit en prijs

In de mail erbij zetten wanneer de verwachtte levertijd is.