Snel, goede kwaliteit, makkelijk contact.

Gebruiksvriendelijkheid website (na registratie moet je opnieuw alles invullen). Zoekfunctie ontbreekt.

Reactie Goud PrintCenter:

Bedankt voor uw reactie! Wij zullen kijken of wij deze gelijk mee kunnen nemen wanneer wij onderhoud aan de site laten uitvoeren.

Snel en klantgericht. Enige minpunt, en daarom maar 2,5 ster bij de snelheid van de levering, ik had een ander bezorgadres opgegeven en daar is geen rekening mee gehouden. Na de eerste bezorgpoging... Snel en klantgericht. Enige minpunt, en daarom maar 2,5 ster bij de snelheid van de levering, ik had een ander bezorgadres opgegeven en daar is geen rekening mee gehouden. Na de eerste bezorgpoging kon ik niet het adres naar het goede bezorgadres veranderen. Ik kon er alleen voor kiezen om het bij een bezorgpunt te laten afleveren. Daarom kon ik mijn bestelling pas vijf dagen later ophalen. Vervelend.

Wat ik echt helemaal top vond is dat ik de bestelling kon bewaren om er later verder mee te gaan. Dat was handig, omdat iemand anders moest betalen. Dat kon nu snel gedaan worden, zonder het hele... Wat ik echt helemaal top vond is dat ik de bestelling kon bewaren om er later verder mee te gaan. Dat was handig, omdat iemand anders moest betalen. Dat kon nu snel gedaan worden, zonder het hele traject weer te doorlopen.
Ook de levering was (op zich) snel.
Fijn dat ik een kleine oplage kon bestellen voor een zachte prijs.

Het hele traject is in principe perfect, wat mij betreft, alleen jammer dat er over het bezorgadres heen gelezen is.

Chille lui!

Ze helpen als je het niet snapt en het is goedkoop

RHC Limburg

Ik zou deze drukker zeker aanbevelen. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en helpen goed bij vragen over drukwerk. Het drukwerk was netjes verzorgd en afgesneden. Het drukwerk werd ook netjes verpakt... Ik zou deze drukker zeker aanbevelen. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en helpen goed bij vragen over drukwerk. Het drukwerk was netjes verzorgd en afgesneden. Het drukwerk werd ook netjes verpakt en snel geleverd. Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen.

Zeer behulpzame medewerkers. Bij vragen over het drukwerk werd er snel gereageerd en geholpen.

Het zou fijn zijn als er meer betaalopties mogelijk zijn, zoals betalen met creditcard of een overboeking achteraf.

Wybe

Verjaardagskalender besteld, zeer snel geleverd en heel netjes gedrukt. Via email werd mij om verduidelijking gevraagd en met mijn rectie werd zeer snel iets gedaan.

Leveringstijd, kwaliteit, ontwerpmogelijkheden, service

Reageren op elke email, verzendbevestiging versturen

Jos

Keurig op tijd geleverd. Jammer dat geen bericht wordt verstuurd bij levering.

Makkelijke site

Bericht geven bij versturen van bestelde

Reactie Goud PrintCenter:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie.
Helaas hebben wij verzuimd de track and trace mail naar u door te zetten zodat u de status van het pakket zelf kon volgen. Excuses hiervoor.
Alexander Bot
Team Drukkerij123

cnsapmi

Adequaat flexibel en dienstverlenend in hoe vaandel en ze zijn het ook.

Via de website een eigen bestand geüpload om een product van te bestellen. Binnen een paar dagen werd het product al geleverd. Top kwaliteit! Echter zaten er een paar vlekken op die ik toch niet kon... Via de website een eigen bestand geüpload om een product van te bestellen. Binnen een paar dagen werd het product al geleverd. Top kwaliteit! Echter zaten er een paar vlekken op die ik toch niet kon negeren. Gemaild met foto's en ik kreeg gelijk een bericht terug of ik wellicht een nieuwe druk wenste. Dit aangenomen en na 2 dagen kreeg ik een nieuw product. Wat een geweldige service! Hartelijk dank hiervoor! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Direct antwoord op mijn vraag. Perfecte kwaliteit van drukwerk. Papier en inkt zijn fantastisch. Super makkelijk te bestellen.

Geen tips, ga vooral zo door! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Jorrit Maaren

Goede bestand controle, snelle levering en mooie brochures ontvangen,
zeer tevreden!

duidelijke website
prijs
geen kosten voor bestand controle

Georgina Wiersma

Uitstekend!