Kees

Ze konden even een betaling niet terugvinden, maar dat was snel verholpen. Kwaliteit is zeer goed. Het feit dat je ook “gewoon” even kunt bellen om iets door te nemen is heel fijn.

Bereikbaarheid

Betalen via mobiel nadat je via desktop bestelling hebt geplaatst

Programmaboekjes voor concert

Uitstekend uitgevoerd drukwerk tegen zeer concurrerende prijs.

Klantcommunicatie in geval er iets misgaat.

Harm van Zadelhoff

Wij hebben onze doopboekjes besteld via Drukkerij123. In eerste instantie heb ik telefonisch contact gezocht om er zeker van te zijn dat de boekjes op zondag er zouden zijn. Dit was geen probleem.... Wij hebben onze doopboekjes besteld via Drukkerij123. In eerste instantie heb ik telefonisch contact gezocht om er zeker van te zijn dat de boekjes op zondag er zouden zijn. Dit was geen probleem.
Al met al waren ze vrijdagavond niet geleverd (al gaf track-trace aan van wel).
Drukkerij123 heeft direct gehandeld en een drukkerij in de buurt benaderd om de boekjes voor ons (nogmaals) te laten drukken. Deze kon ik op zaterdag nog ophalen.
Uit later onderzoek is gebleken dat een nieuwe postNL bezorger er een potje van heeft gemaakt.
Maar het snelle handelen en de oplossingsgerichtheid is echt super!

Peter Fitters

Zeer nette prijzen en super snel geleverd.
En de kwaliteit is buiten dan ik had verwacht.

Makkelijke in te voeren webshop, zeer snelle levertijd (binnen 48 uur)

Posters besteld,

Goede snelle service

f ockels

Zie tips.

Heeft u mensen die 24 u/d dienstverlenen dan zal naar verloop van tijd hun ziekte en hun verzuim hoge kosten met zich meebrengen. Ik het onze gezamenlijke verantwoordelijkheid om dit probleem terug... Heeft u mensen die 24 u/d dienstverlenen dan zal naar verloop van tijd hun ziekte en hun verzuim hoge kosten met zich meebrengen. Ik het onze gezamenlijke verantwoordelijkheid om dit probleem terug te dringen. Het kan zijn dat uw bestel snelheid mede de oorzaak is ziekte en verzuim. Is dat het geval? Doe er wat aan! Maak het bekend hoe u uw maatschappelijke verantwoordelijkheid draagt. De klant zal daar begrip voor hebben. 'Duurzaamheid'.

1 exemplaar meer geleverd dan gevraagd, keurig afgeleverd, zee redelijke prijs

Helemaal top! Toen mijn kaartjes door een fout bij PostNL niet zijn bezorgd, stuurde zij direct en kosteloos de kaartjes opnieuw. Super service!

Joep van der Aa

In eerste instantie was de druk niet helemaal goed gegaan. Na een kort telefoongesprek opgelost en twee dagen later opnieuw ontvangen. Top service!

Goede service!

Website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Na een belletje of de levering een bepaalde dag kon, was dit mogelijk. Boekjes goed en op de aangegeven dag aangeleverd.

Je kan bellen, dus je weet meteen waar je aan toe bent.