Ate

Top, er was iets misgegaan met wat ik had doorgestuurd en hebben zij mij over gebeld en alles ging perfect

Makkelijk te gebruiken, aardig aan de telefoon

Op a3 moest ik 10 of meer blaatjes bestellen dat kan ook naar 5 ik heb namelijk over nu

eveline

goede uitleg en informatie gekregen

leveren kan nog verbeterd worden

Vof De Frisse Jongen

Super ondersteuning als je belt met meerdere vragen. Snelle levering en zeer mooi afwerkt product

Snel antwoord op vragen en levering

Bij deze bestelling had ik geen enkele opmerking

Ashna

Zeer proffesioneel en oplossingsgericht! Mijn 150 info boekjes waren niet helemaal goed, deze werden met 1 mailtje kosteloos opnieuw gedrukt! Ik zou ze een ieder aanraden.
Bedankt, Gr. Ashna

Succesvolle Formule

De snelle en vriendelijke service heeft mij verrast. Ik kende dit bedrijf nog niet en belde even op met Alexander en hij heeft me erg fijn geholpen. Dezelfde dag nog werd mijn drukwerk gedrukt en... De snelle en vriendelijke service heeft mij verrast. Ik kende dit bedrijf nog niet en belde even op met Alexander en hij heeft me erg fijn geholpen. Dezelfde dag nog werd mijn drukwerk gedrukt en opgestuurd. En wat de afwerking betreft, die is top. Een absolute aanrader!

Mooi drukwerk
Kwalitatief goed papier
Goede service
Vriendelijke hulp
Hulp bij controle bestanden

Wat het drukwerk betreft, heb ik geen verbeterpunten. Echt heel fijne club!

Bas Van Haeren

Duidelijke website waardoor de gegevens vlot ingevoerd konden worden. Het eindproduct was helemaal in orde!

Afspraak is afspraak wat betreft de levertijd!

1e bestelling, haartevredenheid

nee

nee

Aniek de Boer

Ik heb een poster besteld.

Hij is dedelijk snel geleverd en de poster zag er mooi uit. De manier waarop het is verpakt, vind ik prettig.

De poster is met een vieze vingerafdruk geleverd. Toen ik het pakje opende dacht ik dat dit een foutje in het ontwerp was, maar later zag ik dat dit niet het geval was, omdat je duidelijk een... De poster is met een vieze vingerafdruk geleverd. Toen ik het pakje opende dacht ik dat dit een foutje in het ontwerp was, maar later zag ik dat dit niet het geval was, omdat je duidelijk een vingerafdruk kan zien. Daarnaast zou het fijn zijn om een mail te krijgen, waarin je je pakketje kan traceren.

Top service! Speciale wensen werden kosteloos uitgevoerd en de bestelling was heel snel in huis. Klantenservice helder, snel en vriendelijk.

Service en vriendelijkheid.

Belangen vereniging Buurtschap Altena

Het geen wat we hebben aan gelevert om een boekje van te drukken is goed gelukt.
Echter voordat we het verstuurde had ik een vraag, we wilde een boekje met rode kaft, daar heb ik keurig antwoordt op gekregen . zie antwoordt
Goedemorgen,
U moet dan kiezen voor bedrukking volledig zwart en bij het afronden van de bestelling aangeven in het vak bijzonderheden dat de omslag rood moet zijn!
Alexander Bot.
Het geen vermeld staat ben ik niet tegen gekomen en is de bestelling er uit gerold.
Hierop heb ik gelijk de volgende bericht gestuurd
Hallo,

Bedankt voor uw reactie.
Ik zal wel kippig zijn maar ik ben bij het afronden van de bestelling het vakje bijzonderheden niet tegen gekomen.
In de verwachting dat bij verder stappen in jullie bestelsysteem deze mogelijk nog wel zou zien is toch de bestelling met ordernummer: 3754.
julie kant op gekomen. Hoe krijg ik nu een programmaboekje met rode omslag.
Maar daar geen respons op gehad. Wel zijn de boekjes keurig afgeleverd.

Snelle afhandeling en keurige reactie op vragen vanuit de bestel site (hulp bij bestellen)

Antwoorden op gestelde vragen en niet alleen die van de bestel site komt.