Stickers besteld

Prima kwaliteit

Glas in lood atelier De Glasloods

Op internet deze site gevonden en die gaf me, in vergelijk met andere sites, duidelijk, helder en snel inzicht in het voor mij gewenste product. Zeker ook wat de prijs betreft.

Verhouding prijs - kwaliteit goed. Duidelijke hulp bij vaststellen gewenst eindresultaat

Ssanyu massage

Voor t eerst besteld, erg tevreden!

overzichtelijk, persoonlijke communicatie

Nog te weinig ervaring met drukkerij123 om hier een oordeel over te geven.

Kuipers

Prima resultaat van drukwerk van trouwkaarten op basis van zelf onworpen PDF.
Bijgeleverde enveloppen waren ook van goede kwaliteit, en waren voorzien van een hechtstrip.

An Oniem

Flyer besteld, goed geholpen en snel geleverd. Zeer tevreden!

Super dat jullie checken of resolutie en marges kloppen en daar feedback over geven.

Nvt

Goed en klantvriendelijk

Lenneke van Lindenberg

Voor een weekend dat ik organiseer, wilde ik programmaboekjes laten drukken. Ik wist niet zo goed hoe en wat, maar na een simpel mailtje te hebben gestuurd -waar ik overigens snel en duidelijke... Voor een weekend dat ik organiseer, wilde ik programmaboekjes laten drukken. Ik wist niet zo goed hoe en wat, maar na een simpel mailtje te hebben gestuurd -waar ik overigens snel en duidelijke antwoord op kreeg- was alles duidelijk. De bezorging was ook nog eens erg snel voor elkaar!

Snelle en duidelijke reactie op e-mailbericht

Nee, ik heb geen tips of verbeterpunten

Super kwaliteit drukwerk en zeer snelle levering

Super snelle levering,
Mooie kwaliteit drukwerk

Ga vooral zo verder

jresink

In korte tijd heb ik drie bestellingen gedaan. De bestellingen voldoen aan de verwachting en werden op tijd en goed verpakt bezorgd.

De prijs is prima, vergeleken met concurrenten. De producten voldoen aan de verwachtingen. De site werkt prettig. De producten worden op tijd geleverd. Je kunt mooie enveloppen bij de kaartjes... De prijs is prima, vergeleken met concurrenten. De producten voldoen aan de verwachtingen. De site werkt prettig. De producten worden op tijd geleverd. Je kunt mooie enveloppen bij de kaartjes bestellen.

Als je kaartjes bestelt, dan wil je eigenlijk niet dat het een week duurt voor je ze hebt. Dat heeft me er bijna van weerhouden om te bestellen.

Ik vind het niet zo prettig dat ik bij...

Ik vind het niet zo prettig dat ik bij elk product de vraag krijg of ik een andere maat wil bestellen. De eerste keer had ik bij dat scherm ook niet meteen door wat ik daar moest doen. Dat ik op de button moest klikken met de maat die ik wilde, was me niet duidelijk. En na een paar keer wekt het wel wat irritatie.

Goede ervaring

goed overleg met de klant voordat de bestelling wordt geprint

een email met daarin de aflever datum eventueel via post nl app