Aletta

Prima kwaliteit en prijs!

Heel fijn dat er oplages van 100 worden gedrukt dat doet bijna geen een drukker online!

Jerry de deugd

Geweldige service! Ik had zelf een fout in mijn pdf over het hoofd gezien, toen het was bezorgd kreeg ik de schrik van mn leven.. De laatste 8 pagina's waren niet juist. De volgende dag belde mn man... Geweldige service! Ik had zelf een fout in mijn pdf over het hoofd gezien, toen het was bezorgd kreeg ik de schrik van mn leven.. De laatste 8 pagina's waren niet juist. De volgende dag belde mn man met drukkerij 123 en ze wouden dolgraag ons tegemoet komen. Ik kon het nog een keer aflaten drukken en inbinden en t zou de volgende dag al klaar liggen en ik kreeg er nog korting over ook! Top service!

Snelheid en service

Ga zo Door!

Jessica Kost

Super!

De levering is echt super snel! Mijn complimenten! De kwaliteit is hierdoor ook niet beinvloed en ziet er super strak uit

Goed en snel!

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

nee

nee

Vocaal Ensemble Zutphen

Bijzonder prettig contact; heel geduldig en attent en dat vlak voor 17 u. en erna.

Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf; zie verder invulling van vraag 1.
Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf; zie verder invulling van vraag 1.
De bestelling kwam de volgende dag al dus de vraag "Info verloop order" is niet van toepassing is; maar die optie wordt niet geboden dus maar een fictief "Uitstekend" ingevuld anders stagneert alles.

Dogpower

Redelijk prima.

Snel en gemakkelijk. Prima site!

Na bestelling en levering niets meer gehoord. (je raakt als consument gewend aan: Uw bestelling wordt nu verwerkt etc....). Verder zijn jullie aan de prijzige kant.

Marco van Haandel

Prima kwaliteit en snelle service

Ja, vriendelijk (telefonisch). Het boekje hadden we keurig in 2 dagen thuis.

Elbrich Haan

Super snel geleverd, alleen totaal niet persoonlijk.

De snelheid was uitermate top!

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of de bestelling op tijd geleverd zou worden.
Ik zat hier best wel over in omdat 30 mei 2015 mijn judotoernooi is en ik daarvoor de programmaboekjes nodig had.

Nou is het allemaal goed gekomen, maar ik heb wel een tijd in de stress gezeten.
Dit had simpelweg kunnen weggenomen door even mijn mail te beantwoorden dat het voor 30 mei geleverd zou worden en dat ik nergens over in hoefde te zitten!

Graag oude bestelling in systeem laten staan. Maakt bestellen makkelijker