Stephan Zwanikken

Wat een fijne ervaring. Eindelijk een drukken die kleine aantal print tegen schappelijke prijzen. Zeer snelle levering.

Snelle levertijd.
Schappelijke prijzen voor kleine aantallen.

Snijgebied was iets groter dan ik had verwacht, daar zal ik rekening mee houden bij een volgende bestelling.

Maandag besteld, dinsdagmiddag binnen. Ziet er bovendien goed uit.

Snelheid, gemak en goed eindresultaat.

Op de site aangeven wat ongeveer de productie- en levertijd zal zijn.

De laatbesteller

Uitstekende website, scherpe prijs voor mijn programmaboekje en zeer snelle levering.

Ik heb geen ervaring met de aftersales, maar moest wel een score invullen. Misschien handig om dat open te kunnen laten

Cheyenne Boom

Een bedrijf met een persoonlijke touch, helpen je graag om een goed eind resultaat te krijgen, snelle levering / drukwerk. Goede kwaliteit en prijs verhouding. Als ik weer opdracht heb om... Een bedrijf met een persoonlijke touch, helpen je graag om een goed eind resultaat te krijgen, snelle levering / drukwerk. Goede kwaliteit en prijs verhouding. Als ik weer opdracht heb om geboorte-kaartjes te ontwerpen. Laat ik ze zeker weer bij Drukkerij123.nl drukken.

Persoonlijke touch, niet zomaar drukken maar dat de klant echt geleverd krijgt hoe dit het voor ogen had.
Vriendelijk personeel en snelle reactie en ontwikkeling.

Er mag meer uitleg evt. met ondersteuning van foto's over verschillende papier soorten. Na een telefoontje kon de medewerker mij wel vertellen als ik kleur in het ontwerp had, er bij een bepaalde... Er mag meer uitleg evt. met ondersteuning van foto's over verschillende papier soorten. Na een telefoontje kon de medewerker mij wel vertellen als ik kleur in het ontwerp had, er bij een bepaalde papiersoort er anders uit kon zien. Hier door heb ik de juiste keuze kunnen maken.

stichting Archipel

Dit was een aangenaam verschil tussen de prijsvechtende drukwerk-aanbieders.
Dit was een aangenaam verschil tussen de prijsvechtende drukwerk-aanbieders.
Omdat deze markt zo 'scherp' en dus zo ver is geautomatiseerd is persoonlijk contact vaak bijna niet mogelijk over de kwaliteit of aanpassing van het drukwerk zelf. Dat is hier anders, mijn drukwerk werd zelfs opgehouden omdat de drukker het niet vertrouwde, na controlering van het document. Het was of je bijna persoonlijk de drukkerij kunt binnenwandelen.
Alles in goed vertrouwen, ook wat betreft de betaling, ook een uitzondering zou ik zeggen.

contact met de drukker en met de afhandelende persoon.

nee

Patrick

Top service; ondanks dat de website op het oog een hoog 'u vraagt, wij draaien' karakter heeft, wordt er inhoudelijk en professioneel meegedacht met de wensen van de klant.

Persoonlijke aandacht bij levering product

Hoewel een goede poging is gedaan, blijft het lastig om een eenduidig te interpreteren omschrijving te geven van hoe een pdf drukklaar te maken

Wij bestellen tweemaandelijks een verenigingsblad. Drukkerij123 levert heel snel (meestal binnen 1-2 werkdagen) en is zeer flexibel (ophalen was ook mogelijk, betalen met factuur via email was ook... Wij bestellen tweemaandelijks een verenigingsblad. Drukkerij123 levert heel snel (meestal binnen 1-2 werkdagen) en is zeer flexibel (ophalen was ook mogelijk, betalen met factuur via email was ook mogelijk nadat wij dit verzochten). Zeer goed.

Supersnelle levering, goede informatie per email, prettig persoonlijk contact.

Bestelling Fotokalender

Snelle en correcte levering, mooi verzorgd produkt.

Positief

Snelle levering, snelle reactie op e-mail.
Dat jullie zelf contact hebben opgenomen over de aangeleverde pdf (was niet aflopend).

Kunnen jullie bij het afleveradres (indien niet hetzelfde als factuuradres) de mogelijkheid toevoegen om een andere naam op te geven? Nu klopte de naam niet bij het adres waardoor de ontvanger (de... Kunnen jullie bij het afleveradres (indien niet hetzelfde als factuuradres) de mogelijkheid toevoegen om een andere naam op te geven? Nu klopte de naam niet bij het adres waardoor de ontvanger (de oppas die niet wist dat het pakketje kwam) in verwarring was.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelheid

Ons pakketje heeft even buiten gestaan. De doos was een beetje vochtig. De kaarten waren gelukkig toch picobello in orde, niet nat. Wellicht is het een overweging om de kaarten in een zak te doen en... Ons pakketje heeft even buiten gestaan. De doos was een beetje vochtig. De kaarten waren gelukkig toch picobello in orde, niet nat. Wellicht is het een overweging om de kaarten in een zak te doen en opvulmateriaal tegen schade door schuiven toe te voegen.