Jolande Velgersdijk

Uitermate behulpzaam, vriendelijk en snel. Mooi geprint en afgewerkt!

Ik had moeite met mijn pdf. Hierbij werd ik vriendelijk en snel geholpen. Super

Stichting Omara Foundation

Supersnelle service en prachtige folders in de bus!

Snelle levering!

Mailtje als levering onderweg is zou het helemaal perfect maken

Goed,

heel goed product, snel, gebruiksvriendelijk en voor zover ik kan beoordelen een prima prijs

Jammer dat het pakket verkeerd bezorgd was.

Syneriek

Prima ervaring! Na het verkeerd aanleveren van materiaal werd ik ook na de betaling goed geholpen.

De klant wordt behandeld als een persoon.

Op de website hebben de filmpjes geen geluid.

Simon Kee

Duidelijke service, snelle feedback, levering ruim voor ik het verwachtte! Prachtig resultaat

Zie ervaring

Drukkerij123. Ik moet een beetje lachen om de naam, maar goede ervaringen met dit bedrijf. Geboortekaartje laten drukken. Online besteld, telefonisch nog wat vragen gesteld en keurig te woord... Drukkerij123. Ik moet een beetje lachen om de naam, maar goede ervaringen met dit bedrijf. Geboortekaartje laten drukken. Online besteld, telefonisch nog wat vragen gesteld en keurig te woord gestaan. Volgende dag in huis! Prima dus.

Mooie kwaliteit

Ik wilde graag een kaart bestellen met op de voor en achterkant een ander ontwerp. De Klantenservice gaf aan dat het mogelijk was maar ik kreeg niet duidelijk uitgelegd hoe ik dit precies moest gaan... Ik wilde graag een kaart bestellen met op de voor en achterkant een ander ontwerp. De Klantenservice gaf aan dat het mogelijk was maar ik kreeg niet duidelijk uitgelegd hoe ik dit precies moest gaan doen. Ik had graag een voorbeeld gezien van het bestand dat ik moest aanleveren.

Uiteindelijk koos ik ervoor om een enkelzijdige kaart te bestellen.

Enveloppen bestellen

snelheid

Prima. snel. goede prijs/kwaliteit verhouding. need to say more?

Goede concurrerende prijs!

Als je een voorbeeldkaart vraagt weet je niet op welk papier ze het gedrukt hebben. Wel handig om te weten.

Joelle Savelkoul

Heb kaarten besteld afgelopen week met een eigen ontwerp erop

Zeer fijn dat een medewerker me mailde over de twijfels over de kwaliteit door mijn pdf bestand.
Zo kon ik het verbeteren en het eindresultaat is perfect!

Helemaal geen, zo door gaan gewoon!