Kalender besteld

duidelijke informatie

Prima werk geleverd voor een goede prijs

Ik heb een verjaardagskalender gemaakt op uw site.

hele snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten.

Het was mij niet direct duidelijk wat de prijs was voor de kalender die besteld heb, het viel daardoor hoger uit dan ik verwacht op basis van de site.

Ik heb gebruik gemaakt van foto...

Ik heb gebruik gemaakt van foto collages voor in een kalender, deze collages heb ik gemaakt in een ander programma en dat later ingevoegd als fotobestanden in het programma, het zou ook fijn zijn om zo iets gelijk in het programma te doen.

lotte van pelt

Mijn ervaring is super. Op internet gevonden voor onze geboortekaartjes. Ik werd dezelfde dag nog gebeld wat de afmetingen moesten worden en dezelfde dag waren ze klaar! Helemaal super.

snelle levering en klantvriendelijkheid!

Irene Verbaan

Supersnel geleverd en ook nog eens heel voordelig. Ik ben blij met het eindresultaat!

Heel voordelig vergeleken met andere vergelijkbare bedrijven.

Heel goed!

levering

Afdrukken van A3 posters in grote oplagen

goede kwaliteit. zeer snelle levering.

vervelend om telkens naar de voorpagina terug te moeten keren bij het bestellen van meerdere afdrukken van hetzelfde type. geen rechtstreeke betaalmogelijkheden buiten Nederland, er moet manueel... vervelend om telkens naar de voorpagina terug te moeten keren bij het bestellen van meerdere afdrukken van hetzelfde type. geen rechtstreeke betaalmogelijkheden buiten Nederland, er moet manueel overgeschreven worden.

Linda

Zeer tevreden over Drukkerij123.nl. Er was iets mis gegaan met de bestelling, hadden A4 geleverd maar wij hadden A3 besteld. Na één telefoontje is het prima opgelost. Twee dagen later alsnog... Zeer tevreden over Drukkerij123.nl. Er was iets mis gegaan met de bestelling, hadden A4 geleverd maar wij hadden A3 besteld. Na één telefoontje is het prima opgelost. Twee dagen later alsnog geleverd gekregen wat we besteld hadden, zonder bijbetaling natuurlijk! Prima kwaliteit product.

Prima. Snelle reactie op een vraag vis de mail, duidelijke informatie via de site, vlotte levering en uitstekend drukwerk

Zie boven

Prijsinformatie ook los van de bestelling beschikbaar maken

Britt Heesen

Perfect, mijn vragen werden ook snel beantwoord. goed gevoel bij dit bedrijf!

goede service en goed eindproduct!