Bregje

Ik ben heel tevreden, heb uitnodigingen gemaakt. alleen kreeg ik de afbeelding maar niet als pdf open, ondanks ik ze beide heb gedownload. Dus heb het een vriendin laten doen en nu zijn ze... Ik ben heel tevreden, heb uitnodigingen gemaakt. alleen kreeg ik de afbeelding maar niet als pdf open, ondanks ik ze beide heb gedownload. Dus heb het een vriendin laten doen en nu zijn ze fantastisch geworden

Mooi en snel

Dat de afbeeldingen ook als jpg kunnen

Goede ervaring gehad

snelle levering, goede reactie op mail.

Snelheid

Upload website

Snelle levering en een prima product!

Phlox Media

Ik heb enveloppen laten printen bij Drukkerij123.nl
De kwaliteit vond ik niet zo goed, de kleuren waren vaal...

Bestellen, prijzen en levering prima

Printkwaliteit (enveloppen)

Reactie Goud PrintCenter:

Beste Phlox Media,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit.
Beste Phlox Media,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit.
Wij zullen ze wanneer u dit wenst, ze opnieuw maken en hopen dat de kwaliteit dan wel goed is.
Alexander Bot
Drukkerij 123

Erg snelle levering en contact met bedrijf. Doordat hen iets opviel aan mijn bestelling ontving ik meteen een e-mail met de vraag of mijn bestelling klopte. Erg prettig. Alleen de prijzen op de... Erg snelle levering en contact met bedrijf. Doordat hen iets opviel aan mijn bestelling ontving ik meteen een e-mail met de vraag of mijn bestelling klopte. Erg prettig. Alleen de prijzen op de website klopten niet helemaal.

Supersnel e-mailcontact en levering.

Prijs van 200 drukken is duurder dan 2 x 100 A5 flyers.

Vereniging VOKS

Zeer snelle service en prima kwaliteit van het drukwerk. Ook prettig dat je bij kleine vragen direct iemand aan de lijn hebt die alles goed en efficiënt coördineert.
Daarnaast zijn de...
Daarnaast zijn de tarieven zeer scherp. Bij mijn vorige drukker was ik aanzienlijk duurder uit, duurde de levering soms twee weken, terwijl het kwalitatief niet verschilt. De levering bij drukkerij123 is soms al na enkele dagen!

Snel, betaalbaar, goede drukkwaliteit

De internetsite GoudPrint, Drukkerij123 en Drukkerij Verloop betreft hetzelfde bedrijf. Dit is soms wat verwarrend... bij wie moet ik nu zijn?

Reactie Goud PrintCenter:

Beste Leo Schreuders,
Wij kunnen ons voorstellen dat het soms onduidelijk is waar u moet zijn.
Beste Leo Schreuders,
Wij kunnen ons voorstellen dat het soms onduidelijk is waar u moet zijn.
In het kort komt het hier op neer, Drukkerij123 is onze website, speciaal voor het snelle, kleine eenvoudige werk. Goud PrintCenter is de onderliggende partij, dat wat u bij Drukkerij123 niet direct kunt vinden, door dat oplage te groot is of omdat het geen standaard product is wordt geleverd door Goud PrintCenter. Wanneer het drukwerk voor ons te groot is en het prijstechnisch voordeliger wordt om te drukken kom je terecht bij Drukkerij Verloop ons moederbedrijf.
met vriendelijke groet,
Alexander Bot

Bestelling posters en flyers

Gemakkelijk om dingen te bestellen, snelle levering

Er staat te veel branche-specifieke termen op de site. Die termen staan vast duidelijk aangegeven als er gekozen moet worden, maar voor een leek is het onduidelijk wat bepaalde termen betekenen en... Er staat te veel branche-specifieke termen op de site. Die termen staan vast duidelijk aangegeven als er gekozen moet worden, maar voor een leek is het onduidelijk wat bepaalde termen betekenen en wat voor consequenties dat heeft voor de uiteindelijke bestelling. Denk aan termen als "gesatineerd", "mc", en meer. Ook kan het handig zijn om te kunnen zien hoe mat versus glans uitpakt. Tevens is het denk ik aan te bevelen om een beschrijving te geven wat het verschil is tussen xxx grams en yyy grams. Die beschrijving hoeft niet standaard zichtbaar te zijn, maar er kan wel een vraagteken/(i) geplaatst worden of zoiets, en de informatie kan als pop-up verschijnen als je op het vraagteken klikt bijvoorbeeld. De details zijn beschreven, maar het is erg frustrerend als je geen beeld hebt van wat je bestelt omdat de termen me te weinig zeggen.

Ik heb 10 brochures met Wire-O besteld.

Ik had mijn order binnen twee dagen nodig, en er werd meteen gereageerd dat dit geen enkel probleem was. Het werd de volgende dag al bezorgd.

Het was niet helemaal duidelijk dat de eerste pagina van het boekwerk tevens de kaft zou worden. Ik zag daar geen vermelding van.

Duidelijke info, goede prijs en snelle levering.

Duidelijke informatie

Aangeven dat je een tweezijdig ontwerp niet apart kunt uploaden, maar dat je maar één bestand kunt uploaden en het andere na moet sturen of aangeven dat beide kanten in één bestand moeten staan.