Arlinda

Bestelling gedaan en de volgende perfect aangeleverd. Zal ik zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

Goede prijs, snelle levering en mooie kwaliteit.

Het zou prettig zijn wanneer je bericht krijgt als de order in behandeling is en wanneer de levering kan worden verwacht. Ik had mijn spullen heel snel in huis. Niks op aan te merken. Maar de... Het zou prettig zijn wanneer je bericht krijgt als de order in behandeling is en wanneer de levering kan worden verwacht. Ik had mijn spullen heel snel in huis. Niks op aan te merken. Maar de tussenliggende dagen heb je geen idee van de status.

Good service, good quality.

Snel aflevering

N.v.t.

Theunissen

Fantastische service! Ons kerkboekje voor de huwelijksmis werd door Drukkerij123 gecontroleerd alvorens het af te drukken. Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en direct een reactie op... Fantastische service! Ons kerkboekje voor de huwelijksmis werd door Drukkerij123 gecontroleerd alvorens het af te drukken. Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en direct een reactie op e-mails. De boekjes zien er prachtig uit en dat allemaal voor een lage prijs. Wij zijn zeer tevreden met Drukkerij123. Bedankt!

Ik bestelde op 15 Juni jl geboortekaartjes voor de geboorte van mijn dochter. Ik had zelf een ontwerp gemaakt maar niet met een professioneel programma. Ik kreeg een tiental minuten na mijn... Ik bestelde op 15 Juni jl geboortekaartjes voor de geboorte van mijn dochter. Ik had zelf een ontwerp gemaakt maar niet met een professioneel programma. Ik kreeg een tiental minuten na mijn bestelling al een mail om me te bedanken voor mijn bestelling en met de opmerking dat sommige dingen niet leesbaar waren en dat er tenzij ik snijkruizen aanbracht op mijn ontwerp er een wit randje aan moest. Na enig over en weer mailen kreeg ik nog tips om de leesbaarheid te verhogen en werd ik er op gewezen dat op de voorzijde en de achterzijde een verschillende datum stond vermeld. Ik was heel erg aangenaam verrast met deze mate van interesse! Ik heb eerder op andere plaatsen dingen laten afdrukken en nooit heb ik deze service gekregen. Ik bestel volgende keer zeker terug bij drukkerij123!!

Feedback ivm de kwaliteit van mijn ontwerp! Heel erg fijn om te weten dat er niet gewoon gedrukt wordt maar dat er ook gekeken wordt naar hoe het ontwerp er uit gaat zien. Heel erg bedankt!!

nee

Snel, goede kwaliteit

Zeer snel

Snelle levering. Prima kwaliteit

Snelle levering. Prima kwaliteit

Goede en snelle service. Tevreden met resultaat. Nette prijzen!

Na het uploaden van de bestanden ging het betalen goed, kort daarna kreeg ik het pakketje. Netjes gedrukt en al.

Geef direct de verkoopprijs excl. btw ook de prijs incl. aan.

Duidelijk, correct en snel

heldere info, kwalitatief goed drukwerk en snelle levering

Maak bij Stap 2 al duidelijk wat de verzendkosten zijn en wat het totaalbedrag wordt. Mensen willen graag zien wat het kost voordat ze het bestand gaan uploaden.