1 keer uitnodigingen besteld

Het werd ontzettend snel geleverd, heel fijn!

Ik heb uitnodigingen besteld en deze stonden niet bij het beginscherm. Ik heb ze via google gevonden maar was wel even bang dat ik ze niet zou krijgen. Misschien kunnen deze dingen beter worden... Ik heb uitnodigingen besteld en deze stonden niet bij het beginscherm. Ik heb ze via google gevonden maar was wel even bang dat ik ze niet zou krijgen. Misschien kunnen deze dingen beter worden aangegeven.

Prettig, veel informatie op de site waardoor erg duidelijk is hoe gewenste druk aangeleverd moet worden.

Verpakking en verzending

Leveringskosten liggen redelijk hoog, wellicht een betere prijs aanbieden mogelijk wanneer afhalen op meerdere opties door NL zou kunnen

Snel / flexibel

Webinterface verbeteren / makkelijker maken

Ik heb goede ervaring met Drukkerij 123. Levering is snel en kwaliteit van drukwerk is goed tot uitstekend, voor een goede prijs.

Zelf vind ik het handig als er templates beschikbaar zijn voor opmaak.

Ik heb Drukkerij 123 een kalender laten afdrukken.

eenvoudige bestelprocedure, overzichtelijke site, snelle terugkoppeling bij vragen

geen informatie gekregen over voortgang bestelling. lijkt mij een kleine moeite om de klant te informeren als bestelling verzonden wordt. iedere webwinkel heeft deze service. nu moest ik zelf gaan... geen informatie gekregen over voortgang bestelling. lijkt mij een kleine moeite om de klant te informeren als bestelling verzonden wordt. iedere webwinkel heeft deze service. nu moest ik zelf gaan informeren en dat is jammer.

Nikki

We hebben geboortekaartjes besteld nadat dit bij een ander bedrijf (Vista print) mislukt was. De betaling leek eerst mislukt maar we werden meteen gebeld en konden alsnog het bedrag overmaken. De... We hebben geboortekaartjes besteld nadat dit bij een ander bedrijf (Vista print) mislukt was. De betaling leek eerst mislukt maar we werden meteen gebeld en konden alsnog het bedrag overmaken. De kaartjes waren er binnen een dag. De kwaliteit was uitstekend. De website en het uploaden gemakkelijk.

Snel, goede service, uitstekende kwaliteit

We vonden het omzetten naar PDF lastig (hulp van familie nodig).

Zeer prettig bedrijf, makkelijk online systeem en snelle levering.

Zeer goede prijs- en kwaliteitsverhouding met een makkelijk online systeem

Mieke Haveman

De snelle levertijd. Op de website stond dat het 3 dagen kon duren en de volgende dag had ik mijn scriptie al binnen.

Jullie werken zo snel dat op de website nog stond dat mijn scriptie nog in de wachtrij stond toen ik hem thuis al in handen had.

Job Beijer

Gewoon zoals ik dat verwacht van een webshop. Snel, goed gecommuniceerd en prijsbewust

de mogelijkheid om 1 poster te bestellen gaf de doorslag. Andere bedrijven werkten met minimale oplagen van 5.

Zeer positief! Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs en een snelle levering.

Supersnelle levering

Geen bericht gekregen over de voortgang van het bestelproces