Vincent

Goede ervaring met Drukkerij123. Overzichtelijke website waar het uploaden van je drukwerk snel gedaan is. Mijn drukwerk had ik binnen twee dagen in huis :)

Snelle levering, duidelijke website met overzichtelijke indeling.

Brochures a5 formaat besteld, 100 stuks.

Snelle levering, prijs, goed kwaliteit drukwerk en afbeeldingen
Fijn dat er niet veel ingewikkelde vragen gesteld worden, wordt bijv gewoon a5 gedrukt bij aanleveren a4 bestand

Informatie over levering was onduidelijk, bezorger stond ineens voor de deur, bij het factuuradres ipv het afleveradres.
Verder zijn de boekjes nog lelijk en scheef gesneden, onregelmatig,...
Verder zijn de boekjes nog lelijk en scheef gesneden, onregelmatig, verschil tussen voorste en achterste helft, scheef.

watblieft

Goede service, razendsnelle levering, top kwaliteit, prijs ook toppie! win win :-)

Bestel sinds vorig jaar kerst- en andere kaarten. Makkelijke site, snelle levering tegen redelijke prijs.

Duidelijker zijn naar particulieren over prijs, met name de btw

Een Tot dusver drie orders

Weinig toe te voegen aan deze beoordeling.
Weinig toe te voegen aan deze beoordeling.
Ik had recent een opdracht waarin aanwijsbaar een fout gemaakt was, waarbij zonder gedoe de opdracht opnieuw gedaan werd. Jammer van de fout natuurlijk, maar lof voor de afwikkeling.

Heldere website, scherpe prijzen.

Zang Sursum Corda

Goede snelle service met een goed product.

ik heb 2 bestellingen gelijk gedaan, ik bestelde posters en programma boekjes, de posters moest ik gelijk betalen en de boekjes op rekening.
Ik zou dan graag alles op rekening doen, het is...
Ik zou dan graag alles op rekening doen, het is voor de zang waar ik op ben, is dat niet mogelijk?

Reactie Goud PrintCenter:

Beste mevrouw de Jong,
Beste mevrouw de Jong,
Wij kunnen op basis van uw account bij de betaalmogelijkheden , ook de optie betalen op rekening open zetten. Is bij deze gebeurd zodat u ook op rekening kunt bestellen.
Alexander Bot

Goed, snel, netjes, goede kwaliteit

goede kwaliteit, snelheid

ik zou het handig vinden als je een 2e bestelling kunt doen in één ronde.
dus na afwerking de vraag, wilt u nog iets bestellen?
Dat kan mi verzendkosten besparen.

En: boven...
ik zou het handig vinden als je een 2e bestelling kunt doen in één ronde.
dus na afwerking de vraag, wilt u nog iets bestellen?
Dat kan mi verzendkosten besparen.

En: boven een bepaald bedrag geen verzendkosten vind ik altijd prettig. De btw neemt al zo'n hap extra.

Lenneke

Er wordt echt met je meegedacht en ze zijn heel flexibel als er toch nog iets verandert moet worden. Vind het top en als ik wat gedrukt wil hebben, doe ik dat altijd bij Drukkerij 123!

Denken goed mee met de klant, zijn flexibel, snelle levering en snelle verwerking van je bestelling

Gorter en De vries

Snelheid van levering

Ik zag geen voorbeeld van mijn drukwerk en de papiersoort is een onduidelijk verhaal. Ik wilde postkaarten bestellen maar heb daarvoor het onjuiste papier gekozen. Misschien nij het aantal gram... Ik zag geen voorbeeld van mijn drukwerk en de papiersoort is een onduidelijk verhaal. Ik wilde postkaarten bestellen maar heb daarvoor het onjuiste papier gekozen. Misschien nij het aantal gram voorbeelden geven van toepassingen, dan had ik kunnen zien dat mijn papierkeuze fout was.

Zeer snelle service

Goede prijs/kwaliteitverhouding en supersnelle service. Ik had 's ochtends het PDF bestand doorgestuurd en kon 's middags de flyers al ophalen.