Gerbrandt

Drukkerij123

Sjoerd

Uitstekend. Kreeg gekreukelde poster, emailde, volgende dag een nieuwe en zelfs groter

Snelheid, klacht afhandeling

Snelle afhandeling van de order.

Zeer netjes verpakt.

Vooraf waarschuwrn om te letten op kleurstelling/ resolutie

Heel goed! Snelle afhandeling. Ik ben vriendelijk en juist te woord gestaan bij mijn vragen.

Email voor track en trace. Die heb ik niet gehad.

Prettig, maar er is wel ruimte voor verbetering

Snelle service

Mijn poster waren verkreukt aan de bovenkant, sterkere dozen zouden de kopij mooiere kunnen houden.

P. van Alphen

Prima enveloppen ontvangen. Snel ook, maar het hoeft voor mij niet snel - sneller- snelst.

Goed telefonisch bereikbaar.

ik heb wel 1x moeten bellen omdat ik een logo op een envelop wou. en als bestand moest ik dus zelf de grootte van de envelop maken met daarop het logo geplaatst. Ik dacht dat ik het logo als bestand... ik heb wel 1x moeten bellen omdat ik een logo op een envelop wou. en als bestand moest ik dus zelf de grootte van de envelop maken met daarop het logo geplaatst. Ik dacht dat ik het logo als bestand moest maken en dat ik dat bij "bekijk product" op een voorbeeldenvelop moest plaatsen. Snapt u het verschil?

Het pdf gedeelte is een beetje onduidelijk.
Jullie geven aan dat je goed naar de instellingen moet kijken, maar hoe zit het met de instellingen als je vanuit Photoshop een pdf maakt. Het pdf gedeelte is een beetje onduidelijk.
Verder bij het uploaden, als je een bestand hebt toegevoegd, dan blijft er een rood dingetje achter staan. Ik heb de bestanden drie keer geupload, toen kwam ik er achter dat ik nog een keer op upload moest klikken voordat het groen werd.
Ik dacht eerst dat de bestanden niet in orde waren...

Reactie Goud PrintCenter:

Wij begrijpen u reactie. Op dit moment zijn wij bezig met de ontwikkeling van de drukkerij123.nl versie 2 waar we onder meer u reacties in mee zullen nemen. Bedankt voor uw reactie,
Alexander Bot

Hilda Jager

Puur op de gok de eerste keer besteld. Savonds bestelling geplaatst en tot mijn verbazing was het twee dagen later al in huis!
Keurig gedrukt en geniet. Ik weet wel waar ik de volgende keer...
Keurig gedrukt en geniet. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer bestel!

Snelheid van leveren
netheid van drukken en nieten

Zeer goed

Ieder jaar zijn wij zeer tevreden over het programmaboekje wat wij voor onze dans vereninging bestellen

Paul V.

De kleine oplage mogelijkheid was voor mij super. Snelle levering.