2be-inspired

Ik heb visitekaartjes besteld. Ik heb niet zoveel ervaring met computers en bestanden, maar de instructies waren helder en duidelijk.

Zeer snelle levering
Duidelijke instructies op de website

Goed en snel

Drukkerij nam zelf per mail contact op omdat er iets verbeterd moest worden aan het aangeleverde pdf

Op website niet duidelijk dat geleverde enveloppen standaard witte enveloppen zijn, terwijl het bestelde kaartje een veel kleinere maat had.

Reactie Goud PrintCenter:

Vervelend om te lezen dat wij niet de juiste enveloppe hebben bijgeleverd.
Het was een A6 kaartje en daar hebben wij meestal passende witte enveloppen bij.
Wij kunnen gewenst de juiste...
Vervelend om te lezen dat wij niet de juiste enveloppe hebben bijgeleverd.
Wij kunnen gewenst de juiste enveloppe nog naleveren.
Alexander Bot

Juliet van Ree in opdracht van de NKV

Ik ben ontzettend tevreden over de snelheid en de kwaliteit van het drukwerk. Ik had met spoed 200 jaarboeken nodig en ze waren binnen 3 dagen in huis! Ruim op tijd! Bovendien nog netjes gebeld door... Ik ben ontzettend tevreden over de snelheid en de kwaliteit van het drukwerk. Ik had met spoed 200 jaarboeken nodig en ze waren binnen 3 dagen in huis! Ruim op tijd! Bovendien nog netjes gebeld door de drukker over de opmaak dus dik tevreden!

Communicatie, snelheid, kwaliteit

Ga zo door!

Anke

Door een fout bij een vorige drukkerij moest ik opeens 150 nieuwe programmaboekjes zien te bemachtigen binnen 24 uur. Op donderdagavond besteld, vrijdagochtend gebeld voor de concrete opdracht... Door een fout bij een vorige drukkerij moest ik opeens 150 nieuwe programmaboekjes zien te bemachtigen binnen 24 uur. Op donderdagavond besteld, vrijdagochtend gebeld voor de concrete opdracht gezien het aantal pagina's, vroege middag een mailtje dat de boekjes klaar lagen. Geweldig! Mooi afgedrukt, precies zoals ik het wilde, en geweldig stukje service. Complimenten!

Vriendelijke houding, nauwkeurigheid. supersnelle levering, flexibiliteit, en interactiviteit met de klant.

Nee, ga zo door!

Koor

Gemak, snelheid en drukkwaliteit waren uitstekend.

Gemak, snelheid en drukkwaliteit.

xx

Goed, snel geleverd en kwalitatief goed

Janneke

Diverse drukwerk waaronder flyers en kaartjes

Netjes en snel geleverd. Goed drukwerk en vriendelijk personeel.

De communicatie richting klant over dat de bestelling klaar is en opgestuurd is kan beter.

Ik heb een poster besteld bij dit bedrijf

Product kwaliteit!

Meer informatie betreft levering.