Babtista

Super hele snelle levering

Willeke

Ik wacht nog op het laatste pakket van.
Zending bestaat ui 4 pakketten, dus kan het niet naar behoren invullen

Niels

Zeer goed en altijd op tijd

Matthias

Correcte en snelle levering

Sandra

Erg veel ruimte voor verbetering, ik zou een track & trace code krijgen, helaas niet gekregen, waardoor ik de berzorger dus ook gemist heb, en 2 zware dozen nu bij een pickup point moest ophalen.... Erg veel ruimte voor verbetering, ik zou een track & trace code krijgen, helaas niet gekregen, waardoor ik de berzorger dus ook gemist heb, en 2 zware dozen nu bij een pickup point moest ophalen. Daar kwam ik erachter dat ze 2 zware pakketten aan elkaar hadden gemaakt, tot 1 loeizwaar pakket. Die niet in je eentje te tillen was. Vervolgens de producten zelf.... wat kan ik erover zeggen. Alle bijgevoegde materialen zijn amerikaanse maten, dus geen enkele ratel of steeksleutel hielp om dit in elkaar te krijgen. En dan had ik het geluk dat er bij het trainingsbankje een soort van sleutel was bijgeleverd, want dat zat dus niet bij de ab dip combi station. En bij die is het toch wel heel belangrijk dat alles goed vast zit. De keilbouten bij deze laatste zijn echt dramatisch. En raad ik ook echt af om te gebruiken.

Jan-Willem

Ervaring is oke