Marielle

Slecht

Reactie GorillaSports:

Hi Marielle, bedankt voor je review. Indien je producten wenst te retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending en vrij in je keuze voor een transporteur, hoe groot het pakket ook... Hi Marielle, bedankt voor je review. Indien je producten wenst te retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending en vrij in je keuze voor een transporteur, hoe groot het pakket ook is. Mocht het niet lukken om pakketten te retourneren vanwege de grootte en/of het gewicht, kunnen deze normaliter ook bij ons magazijn in Amsterdam afgegeven worden. Helaas hebben wij vanwege de coronamaatregelen ons magazijn moeten sluiten en mogen wij geen klanten toelaten, ook niet als deze alleen maar iets willen langsbrengen.
Ik begrijp uit het mailcontact dat wij met jou hebben gehad dat je hier niet tevreden mee bent omdat het nu langer duurt voordat je het aankoopbedrag terugkrijgt. Wij begrijpen de frustratie, maar ik hoop ook dat jij begrijpt dat wij ons ook aan de maatregelen dienen te houden. Het voor ons allemaal even vervelend! Wij kunnen alleen overgaan tot terugbetaling wanneer een retourzending fysiek bij ons in bezit is.
Ik hoop dat ik het één en ander heb kunnen ophelderen. ^LE

Mozin Danny

Alles heel goed verlopen + bestelling vroeger aangekregen dan voorzien was.

Lars

Slechte klantenservice

C. Vriethoff

Prima , prima producten

A. Meijering

Heel tevreden

Marc Idsinga

Prima product, alleen jammer dat ik een week op levering moest wachten.

M van Munster

Zeer goed