Jaime

Beschadigd product, klantenservice reageert niet.

Michael

Gematigd positief. Website is zeer duidelijk en bestellen gaat super dsimpel. Bezorging kwam op twee verschillende dagen.

Mooi

Producten worden niet geleverd. Klantenservice reageert erg laat en komen niet met oplossingen. Voor fitness spullen zou ik absoluut verder kijken!

Patrick

Goede communicatie en service! Top product gekregen!

Reactie GorillaSports:

Dank je wel Patrick, goed om te horen! Veel plezier met trainen💪

Mirjam

Onbetrouwbaar

Reactie GorillaSports:

Hi Mirjam, ik heb jouw reviews op andere platforms al beantwoord. Zo zal ik hier ook een reactie geven. Jij hebt een bestelling geplaatst met een verwachte verzendtermijn van 3-4 werkdagen. 1... Hi Mirjam, ik heb jouw reviews op andere platforms al beantwoord. Zo zal ik hier ook een reactie geven. Jij hebt een bestelling geplaatst met een verwachte verzendtermijn van 3-4 werkdagen. 1 werkdag na deze termijn was was 1 van de pakketten nog niet bezorgd waardoor jij de bestelling wilde retourneren. Ik heb aangeboden het laatste pakket met een koerier te laten leveren, dit aanbod heb je niet geaccepteerd. We vinden het erg jammer dat wanneer men adhv een 'verwachte' levertermijn die duidelijk gecommuniceerd wordt tijdens het bestelproces, denkt dat binnen die termijn de bestelling gegarandeerd aankomt. We noemen het niet voor niets een 'verwachte' levertermijn:)
We vinden deze halve ster zeker niet verdiend; vooral niet omdat we het hier hebben over 1 dag vertraging (kan ieder bedrijf overkomen) en we hebben aangeboden het product snel te leveren met een koerier. Een betere oplossing hadden we niet kunnen bieden.

Rolf Braam

Prima producten en goede en snelle levering ??????

Boshoven

Snelle levering, slechte kwaliteits controle