Ronnie

Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Spullen worden snel geleverd en gaat er toch iets mis dan wordt het netjes opgelost. Hartelijk dank Travis en Seval voor de goede nazorg!

N. van der berg

Goede producten

de B

ZEER ZEER SLECHT! SISSY SQUAT STATION NIET KOPEN..BINNEN KORSTE KEREN STUK.WAARDELOOS PRODUKT. ZELFS VOOR THUISGEBRUIK BEGRIPPEN.

Beste Reinder,
Beste Reinder,
Ik heb zojuist jouw communicatie gelezen met een van mijn collega´s. Allereerst wil ik zeggen dat het uiteraard ontzettend vervelend is dat jij niet tevreden bent over de sissy squat station die je bij ons hebt besteld. Dat zien wij uiteraard ook graag anders.
In het geval van dit artikel, is dit een van onze best verkopende producten en krijgen wij hier zelden klachten over. Onze producten worden goed getest voordat ze naar de consument gaan. Als we dit niet zouden doen, zouden we niet al 15 jaar bestaan. Het kan helaas toch altijd gebeuren dat een product een defect heeft. Of dit nu een sportartikel of een televisie is.
Wij bieden in dergelijke gevallen altijd een oplossing want er geldt natuurlijk garantie op onze producten.
Ik ga ervanuit dat jij ook wel begrijpt dat wij redelijkerwijs om een foto van het defect vragen, of vragen het artikel te retourneren zodat wij over kunnen gaan tot een terugbetaling. Omdat je het artikel voordat je contact met ons hebt opgenomen hebt weggegooid, kunnen wij helaas niets voor je betekenen. We hadden je met alle liefde geholpen, maar dit is zoals het bij ieder bedrijf gaat. Je kunt ook niet terug naar de Hema om je geld terug te vragen zonder het defecte broodrooster mee te nemen. Het is heel simpel. Ondanks jouw zeer agressieve en onredelijke toon naar mijn collega toe, biedt ik jou toch onze excuses aan en wens jou een fijne dag verder.

Lochie Nora

Betrouwbaar, correct, kwalitatief

nvt

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Laurens

Slecht

Reactie GorillaSports:

Beste Laurens, bedankt voor je feedback. Nogmaals onze excuses dat de bank niet helemaal in orde was. Dit was tot onze spijt een fabrieksfout. Wij vinden het wel jammer dat ons een 1 ster hebt... Beste Laurens, bedankt voor je feedback. Nogmaals onze excuses dat de bank niet helemaal in orde was. Dit was tot onze spijt een fabrieksfout. Wij vinden het wel jammer dat ons een 1 ster hebt gegeven, want wij hebben jou dezelfde dag nog een passende oplossing aangeboden. Wij wensen jou ondanks alles veel sportplezier!

Jim

Waiting game

Reactie GorillaSports:

Beste Jim, bedankt voor je feedback! De verwachte verzenddatum van jouw bestelling was inderdaad overschreden vanwege een situatie waar wij geen invloed op hadden. Dit hebben wij ook in onze chat... Beste Jim, bedankt voor je feedback! De verwachte verzenddatum van jouw bestelling was inderdaad overschreden vanwege een situatie waar wij geen invloed op hadden. Dit hebben wij ook in onze chat met jou gecommuniceerd. Daarom vinden wij het heel jammer dat je ons slechte review hebt gegeven:-(. Wij hopen je toch nog keer terug te zien in onze webshop.