Gert-Jan Coumou

Reactie GorillaSports:

Dankjewel Gert-Jan, we zijn erg blij met je review! IO^

Jeroen

Slecht. Ik wacht sinds 4 december op mijn bestelling. Hierop een mail gestuurd, na lang gewacht te hebben eindelijk een reactie. Werd beloofd dat deze dinsdag de 21ste geleverd zou worden. Dit is... Slecht. Ik wacht sinds 4 december op mijn bestelling. Hierop een mail gestuurd, na lang gewacht te hebben eindelijk een reactie. Werd beloofd dat deze dinsdag de 21ste geleverd zou worden. Dit is niet gebeurd. Ook geen reactie gehad waarom dit niet gebeurd is. 22ste contact gezocht, ik wacht nogsteeds op een reactie.

Postema

Ik had beter eerst de reviews kunnen lezen voor ik hier ging bestellen. Het geld is afgeschreven maar er bestelling kon niet volledig verwerkt worden. En je raad het al, de klanten service reageert... Ik had beter eerst de reviews kunnen lezen voor ik hier ging bestellen. Het geld is afgeschreven maar er bestelling kon niet volledig verwerkt worden. En je raad het al, de klanten service reageert niet

Huub van Toren

Bar en bar slecht!!!!

Jaime

Beschadigd product, klantenservice reageert niet.

Michael

Gematigd positief. Website is zeer duidelijk en bestellen gaat super dsimpel. Bezorging kwam op twee verschillende dagen.

Mooi

Producten worden niet geleverd. Klantenservice reageert erg laat en komen niet met oplossingen. Voor fitness spullen zou ik absoluut verder kijken!