Jeroen

Slecht. Ik wacht sinds 4 december op mijn bestelling. Hierop een mail gestuurd, na lang gewacht te hebben eindelijk een reactie. Werd beloofd dat deze dinsdag de 21ste geleverd zou worden. Dit is... Slecht. Ik wacht sinds 4 december op mijn bestelling. Hierop een mail gestuurd, na lang gewacht te hebben eindelijk een reactie. Werd beloofd dat deze dinsdag de 21ste geleverd zou worden. Dit is niet gebeurd. Ook geen reactie gehad waarom dit niet gebeurd is. 22ste contact gezocht, ik wacht nogsteeds op een reactie.

Postema

Ik had beter eerst de reviews kunnen lezen voor ik hier ging bestellen. Het geld is afgeschreven maar er bestelling kon niet volledig verwerkt worden. En je raad het al, de klanten service reageert... Ik had beter eerst de reviews kunnen lezen voor ik hier ging bestellen. Het geld is afgeschreven maar er bestelling kon niet volledig verwerkt worden. En je raad het al, de klanten service reageert niet

Huub van Toren

Bar en bar slecht!!!!

Jaime

Beschadigd product, klantenservice reageert niet.

Michael

Gematigd positief. Website is zeer duidelijk en bestellen gaat super dsimpel. Bezorging kwam op twee verschillende dagen.

Mooi

Producten worden niet geleverd. Klantenservice reageert erg laat en komen niet met oplossingen. Voor fitness spullen zou ik absoluut verder kijken!

Patrick

Goede communicatie en service! Top product gekregen!

Reactie GorillaSports:

Dank je wel Patrick, goed om te horen! Veel plezier met trainen💪

Mirjam

Onbetrouwbaar

Reactie GorillaSports:

Hi Mirjam, ik heb jouw reviews op andere platforms al beantwoord. Zo zal ik hier ook een reactie geven. Jij hebt een bestelling geplaatst met een verwachte verzendtermijn van 3-4 werkdagen. 1... Hi Mirjam, ik heb jouw reviews op andere platforms al beantwoord. Zo zal ik hier ook een reactie geven. Jij hebt een bestelling geplaatst met een verwachte verzendtermijn van 3-4 werkdagen. 1 werkdag na deze termijn was was 1 van de pakketten nog niet bezorgd waardoor jij de bestelling wilde retourneren. Ik heb aangeboden het laatste pakket met een koerier te laten leveren, dit aanbod heb je niet geaccepteerd. We vinden het erg jammer dat wanneer men adhv een 'verwachte' levertermijn die duidelijk gecommuniceerd wordt tijdens het bestelproces, denkt dat binnen die termijn de bestelling gegarandeerd aankomt. We noemen het niet voor niets een 'verwachte' levertermijn:)
We vinden deze halve ster zeker niet verdiend; vooral niet omdat we het hier hebben over 1 dag vertraging (kan ieder bedrijf overkomen) en we hebben aangeboden het product snel te leveren met een koerier. Een betere oplossing hadden we niet kunnen bieden.