Nico Verberckmoes

Over hetgeen ik al heb besteld ben ik tevreden.. ik ben echter zeer ontevreden over het aantal maanden.. om nog te zwijgen over een heel jaar sinds de Corona bullshit is begonnen er amper... Over hetgeen ik al heb besteld ben ik tevreden.. ik ben echter zeer ontevreden over het aantal maanden.. om nog te zwijgen over een heel jaar sinds de Corona bullshit is begonnen er amper gietijzeren halterschijven voorradig zijn.. dus je kan bij jullie momenteel terecht voor zoveel toestellen maar als je schijven nodig hebt moet je ze ergens anders zoeken???

Reactie GorillaSports:

Hoi Nico, bedankt voor je feedback! De gietijzer schijven zijn nu inderdaad schaars:-(, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij hebben nu in onze showroom wel gietijzer schijven op... Hoi Nico, bedankt voor je feedback! De gietijzer schijven zijn nu inderdaad schaars:-(, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij hebben nu in onze showroom wel gietijzer schijven op voorraad:-). Mocht je interesse hebben, neem dan even een kijkje op onze showroom website: https://showroom.gorillasports.nl/halterschijven/gietijzer/

Billy van Leeuwen

Prima alleen is het apparaat zelf minder dan verwacht.

Reactie GorillaSports:

Hoi Billy! Bedankt voor je feedback! Wij vinden het erg jammer dat het apparaat niet aan jouw verwachting voldeed:-(. Wij hopen je graag weer een keer terug te zien in onze webshop!

M

Slecht

Reactie GorillaSports:

Hoi Melvin! Ik zie dat deze review betrekking heeft op een bestelling van een jaar geleden. Wij waarderen het altijd als onze klanten de moeite nemen om ons feedback te geven. Desalniettemin vinden... Hoi Melvin! Ik zie dat deze review betrekking heeft op een bestelling van een jaar geleden. Wij waarderen het altijd als onze klanten de moeite nemen om ons feedback te geven. Desalniettemin vinden wij het wel jammer dat je ons na een jaar een slechte review geeft:-(.

Wim

Prima, alles goed verlopen.

Nicolas Willaert

Goed en snelle levering

Sushant

Not very good

Henk

Ik bestel en bekijk de hele video erbij krijg niet zelfde als op plaatje

Ik bestel en bekijk de hele video erbij krijg niet zelfde als op plaatje

Er staat je kan buikspieren doen met klitteband nou bij mij nie ik krijg 1 met fuckedup band die nieteens gebruikt kan worden

Reactie GorillaSports:

Hi Henk! Ik zie dat jij jouw bestelling 8 maanden geleden in ontvangst hebt mogen nemen en uiteraard had je 2 weken de tijd om te beoordelen of het artikel aan jouw verwachting voldeed en had je het... Hi Henk! Ik zie dat jij jouw bestelling 8 maanden geleden in ontvangst hebt mogen nemen en uiteraard had je 2 weken de tijd om te beoordelen of het artikel aan jouw verwachting voldeed en had je het kunnen retour zenden. Hoewel we het fijn vinden dat je na zo lange tijd jouw feedback met ons deelt, vinden we het wel jammer dat je ons vorig jaar niet hebt gemaild over het probleem met jouw bestelling en wij niet eerst de kans hebben gekregen het probleem voor jou op te lossen. De 1 ster steekt daarom wel een beetje:)
Wij hopen je ondanks alles toch nog een keer terug te zien in onze webshop!

Jochem

Belabberde service

Reactie GorillaSports:

Hoi Jochem, Bedankt voor je Feedback! Wat bedoel je precies met misleidende advertenties? Het is absoluut niet onze intentie om misleidende advertenties te plaatsen.

Peter

De bank was snel geleverd en is zoals beschreven