Patrick

Goede communicatie en service! Top product gekregen!

Reactie GorillaSports:

Dank je wel Patrick, goed om te horen! Veel plezier met trainen­čĺ¬

Mirjam

Onbetrouwbaar

Reactie GorillaSports:

Hi Mirjam, ik heb jouw reviews op andere platforms al beantwoord. Zo zal ik hier ook een reactie geven. Jij hebt een bestelling geplaatst met een verwachte verzendtermijn van 3-4 werkdagen. 1... Hi Mirjam, ik heb jouw reviews op andere platforms al beantwoord. Zo zal ik hier ook een reactie geven. Jij hebt een bestelling geplaatst met een verwachte verzendtermijn van 3-4 werkdagen. 1 werkdag na deze termijn was was 1 van de pakketten nog niet bezorgd waardoor jij de bestelling wilde retourneren. Ik heb aangeboden het laatste pakket met een koerier te laten leveren, dit aanbod heb je niet geaccepteerd. We vinden het erg jammer dat wanneer men adhv een 'verwachte' levertermijn die duidelijk gecommuniceerd wordt tijdens het bestelproces, denkt dat binnen die termijn de bestelling gegarandeerd aankomt. We noemen het niet voor niets een 'verwachte' levertermijn:)
We vinden deze halve ster zeker niet verdiend; vooral niet omdat we het hier hebben over 1 dag vertraging (kan ieder bedrijf overkomen) en we hebben aangeboden het product snel te leveren met een koerier. Een betere oplossing hadden we niet kunnen bieden.

Rolf Braam

Prima producten en goede en snelle levering ??????

Boshoven

Snelle levering, slechte kwaliteits controle

Ronnie

Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Spullen worden snel geleverd en gaat er toch iets mis dan wordt het netjes opgelost. Hartelijk dank Travis en Seval voor de goede nazorg!

N. van der berg

Goede producten

de B

ZEER ZEER SLECHT! SISSY SQUAT STATION NIET KOPEN..BINNEN KORSTE KEREN STUK.WAARDELOOS PRODUKT. ZELFS VOOR THUISGEBRUIK BEGRIPPEN.

Beste Reinder,
Beste Reinder,
Ik heb zojuist jouw communicatie gelezen met een van mijn collega┬┤s. Allereerst wil ik zeggen dat het uiteraard ontzettend vervelend is dat jij niet tevreden bent over de sissy squat station die je bij ons hebt besteld. Dat zien wij uiteraard ook graag anders.
In het geval van dit artikel, is dit een van onze best verkopende producten en krijgen wij hier zelden klachten over. Onze producten worden goed getest voordat ze naar de consument gaan. Als we dit niet zouden doen, zouden we niet al 15 jaar bestaan. Het kan helaas toch altijd gebeuren dat een product een defect heeft. Of dit nu een sportartikel of een televisie is.
Wij bieden in dergelijke gevallen altijd een oplossing want er geldt natuurlijk garantie op onze producten.
Ik ga ervanuit dat jij ook wel begrijpt dat wij redelijkerwijs om een foto van het defect vragen, of vragen het artikel te retourneren zodat wij over kunnen gaan tot een terugbetaling. Omdat je het artikel voordat je contact met ons hebt opgenomen hebt weggegooid, kunnen wij helaas niets voor je betekenen. We hadden je met alle liefde geholpen, maar dit is zoals het bij ieder bedrijf gaat. Je kunt ook niet terug naar de Hema om je geld terug te vragen zonder het defecte broodrooster mee te nemen. Het is heel simpel. Ondanks jouw zeer agressieve en onredelijke toon naar mijn collega toe, biedt ik jou toch onze excuses aan en wens jou een fijne dag verder.

Lochie Nora

Betrouwbaar, correct, kwalitatief