nvt

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Laurens

Slecht

Reactie GorillaSports:

Beste Laurens, bedankt voor je feedback. Nogmaals onze excuses dat de bank niet helemaal in orde was. Dit was tot onze spijt een fabrieksfout. Wij vinden het wel jammer dat ons een 1 ster hebt... Beste Laurens, bedankt voor je feedback. Nogmaals onze excuses dat de bank niet helemaal in orde was. Dit was tot onze spijt een fabrieksfout. Wij vinden het wel jammer dat ons een 1 ster hebt gegeven, want wij hebben jou dezelfde dag nog een passende oplossing aangeboden. Wij wensen jou ondanks alles veel sportplezier!

Jim

Waiting game

Reactie GorillaSports:

Beste Jim, bedankt voor je feedback! De verwachte verzenddatum van jouw bestelling was inderdaad overschreden vanwege een situatie waar wij geen invloed op hadden. Dit hebben wij ook in onze chat... Beste Jim, bedankt voor je feedback! De verwachte verzenddatum van jouw bestelling was inderdaad overschreden vanwege een situatie waar wij geen invloed op hadden. Dit hebben wij ook in onze chat met jou gecommuniceerd. Daarom vinden wij het heel jammer dat je ons slechte review hebt gegeven:-(. Wij hopen je toch nog keer terug te zien in onze webshop.

Waardeloos

Reactie GorillaSports:

Beste Kim, bedankt voor je feedback! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment niet spreken bent over hoe alles is gelopen. Wij doen altijd ons uiterste best om binnen de afgesproken... Beste Kim, bedankt voor je feedback! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment niet spreken bent over hoe alles is gelopen. Wij doen altijd ons uiterste best om binnen de afgesproken termijn te leveren. Er heeft zich een situatie voorgedaan waar wij tot onze spijt geen invloed op hadden. Ik zie het mailverkeer met jou dat mijn collega herhaaldelijk zijn excuses heeft aangeboden voor de situatie. Onze excuses dat wij jou niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Elisabethe Ramos Fortes

Geweldig. De bestelling was veel eerder binnen dan gepland.

G.G

Super goed en netjes

J. Sijsenaar

Veel e-mails, amper tot geen oplossingen

Reactie GorillaSports:

Hoi Jordy, bedankt voor je feedback. Dit nemen wij zeker mee:-). Wij wensen jou ondanks alles veel sportplezier en zien je graag een keer terug in onze webshop.