Robbe Kesteloot

Snelle verzending, goed verpakt, correct artikel

Reactie GorillaSports:

Hi Robbe, fijn om te horen veel plezier met je bestelling!

Arjan

Enorm slecht!!

Hi Arjan,
Hi Arjan,
Ik wil je graag verder helpen, echter kan ik geen bestelling terugvinden op dit e-mailadres. Zou je mij kunnen voorzien van een ordernummer of ticketnummer zodat ik dit voor je kan oppakken? IO^

Daniel Vermeij

Hoe een bedrijf snel achteruit kan gaan! Onbereikbaar!

Jaap

Kapot product, Gorilla Sports laat niets van zich horen

Rudolf

Goed product gevonden voor redelijke prijs.

Reactie GorillaSports:

Hi Rudolf, bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je bestelling IO^

patrick van mil

Echt waardeloos!

Gert-Jan Coumou

Dankjewel Gert-Jan, we zijn erg blij met je review! IO^

Jeroen

Slecht. Ik wacht sinds 4 december op mijn bestelling. Hierop een mail gestuurd, na lang gewacht te hebben eindelijk een reactie. Werd beloofd dat deze dinsdag de 21ste geleverd zou worden. Dit is... Slecht. Ik wacht sinds 4 december op mijn bestelling. Hierop een mail gestuurd, na lang gewacht te hebben eindelijk een reactie. Werd beloofd dat deze dinsdag de 21ste geleverd zou worden. Dit is niet gebeurd. Ook geen reactie gehad waarom dit niet gebeurd is. 22ste contact gezocht, ik wacht nogsteeds op een reactie.

Postema

Ik had beter eerst de reviews kunnen lezen voor ik hier ging bestellen. Het geld is afgeschreven maar er bestelling kon niet volledig verwerkt worden. En je raad het al, de klanten service reageert... Ik had beter eerst de reviews kunnen lezen voor ik hier ging bestellen. Het geld is afgeschreven maar er bestelling kon niet volledig verwerkt worden. En je raad het al, de klanten service reageert niet