Hans

Produkt goed voor de betreffende prijs. Alleen werd mijn pakket afgegeven in een ander dorp. Na een hoop gebel met ups heb ik het pakket zelf moeten ophalen op het betreffende adres. Niet alleen... Produkt goed voor de betreffende prijs. Alleen werd mijn pakket afgegeven in een ander dorp. Na een hoop gebel met ups heb ik het pakket zelf moeten ophalen op het betreffende adres. Niet alleen geleverd op het verkeerde adres maar zelfs in een dorp 8 km verder.

Marco

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs

Jeroen

Perfect geregelde service

Erwin

Goede en snelle reactie

Raymond

Vooraf indicatie van 3-5 werkdagen voor de aflevering vanuit Magazijn in Duitsland. Op werkdag 1 een sms gekregen dat de bestelling morgen geleverd zou worden. Het kwam vervolgens op dag 4 aan met... Vooraf indicatie van 3-5 werkdagen voor de aflevering vanuit Magazijn in Duitsland. Op werkdag 1 een sms gekregen dat de bestelling morgen geleverd zou worden. Het kwam vervolgens op dag 4 aan met beschadiging aan de verpakking met letterlijk gaten erin. De bezorger was asociaal en gooide het bestelling letterlijk op de grond. Gelukkig is het product zelf niet beschadigd. Vervolgens het product in elkaar zetten kom je erachter dat niet alle gewicht schijven in de krachtmachine pas. Helaas, iets te groot diameter omtrek.

Donna

Klantenservice vind Ik minder goed bereikbaar. Stang mist een veer, kan de gewichten nu niet gebruiken. alles valt er dan vanaf

Tim

Betrouwbaar en op tijd