Romeo Maréchal

Alles behalve goed

Remco

Wisselend - soms goed en soms minder goed

Wisselend - soms goed en soms minder goed

In het verleden al eens paar keer iets besteld en toen daar wat fout ging werd het snel opgepakt. In de afgelopen 2 weken 2 orders kort achter elkaar geplaatst.

Track & trace is een ramp, 1 order stond ineens voor de deur terwijl er geen duidelijkheid was over da thet al onderweg was. Maagazijn kon dit ook niet melden.

De 2e order is er nog steeds niet, bereikbaarheid van Gorilla laat te wensen over en track & trace blijft op hetzelfde staan namelijk dat etiket is geprint maar dat was het dan ook wel.

Vincent

Altijd juist en correct geleverd super

Victor Diepvens

Snelle levering in deze tijd.

Noviello lindo

Zeer tevreden van al mijn aankopen

Marco

Slecht! Ik wacht al drie weken op een bestelling. Wat ook het probleem is, het moet geregeld worden. De service is heel slecht.

Reactie GorillaSports:

Beste Marco,
Dit is uiteraard niet de bedoeling! Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan kijk ik graag even mee naar de oorzaak van dat je al zo lang aan het wachten bent.
Hoor graag van je!...
Beste Marco,
Hoor graag van je! ^Seval

Floris

Goed snelle levering goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten de apparaten die ik besteld heb.