Jan Barnard

Zeer goed, snelle levertijd en via track en trace inzichtelijk de status van de verzending.

Robbert van Don

Prima, snelle levering. Mistte alleen de pakbon

Reactie GorillaSports:

Hi Robbert, dank voor het achterlaten van feedback. Goed punt! Omdat al onze producten ingepakt en wel ons magazijn bereiken, worden deze niet meer geopend om een pakbon bij te voegen. Daarnaast... Hi Robbert, dank voor het achterlaten van feedback. Goed punt! Omdat al onze producten ingepakt en wel ons magazijn bereiken, worden deze niet meer geopend om een pakbon bij te voegen. Daarnaast zijn de meeste bestellingen vaak zwaar waardoor ze zelden bij elkaar worden gevoegd. Om niet een doos onnodig open te maken, is er gekozen voor verzending zonder pakbon. Maar ik noteer het punt, want vind het een hele goede! De beste wensen alvast. ^Seval

Eric Coenders

Prima. Bestelling is keurig geleverd, netjes ingepakt en kwaliteit was in orde. Mijn latpulley had een aanlopende slede (waar je de schijven aan hangt), is actief gezocht naar een oplossing en... Prima. Bestelling is keurig geleverd, netjes ingepakt en kwaliteit was in orde. Mijn latpulley had een aanlopende slede (waar je de schijven aan hangt), is actief gezocht naar een oplossing en uiteindelijk nieuwe slede opgestuurd; werkt nu weer perfect.

Jurp

Prima, snelle bezorging

Elizabeth

Smooth, fast, perfect

desmet

Beschamend slecht!

Reactie GorillaSports:

Hi! Wat jammer dat je onze service als 'slecht' hebt ervaren:-(. Dat is zeker niet de bedoeling! Klantentevreden staat bij ons hoog in vaandel. Daarom zijn wij benieuwd waarom je onze service zo... Hi! Wat jammer dat je onze service als 'slecht' hebt ervaren:-(. Dat is zeker niet de bedoeling! Klantentevreden staat bij ons hoog in vaandel. Daarom zijn wij benieuwd waarom je onze service zo slecht vond.

Kalen

Makkelijk en snel

Erik Verhagen

Soepel en prettig

marino

Super ,enkel moeilijk aan te geraken door de corona