Regiostalling van Stam

Prima levering en alles compleet

Hi Wilfred! Super bedankt voor je review IO^

Mike

Top

Hi Mike! Ontzettend bedankt voor deze leuke review IO^

Imke Minderhoud

Goede ervaring! Zware pakketten zijn onbeschadigd geleverd, super vriendelijke, behulpzame courier. Van deze bezorging kunnen veel diensten nog wat leren, zeker een aanrader!

Reactie GorillaSports:

Hi Imke, Super fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad met onze behulpzame courier. Ik zal het aan hem doorgeven, zal hij leuk vinden šŸ˜ƒ IO^

Michael

Uitstekend! Zelfs eerder geleverd dan aangegeven.

Reactie GorillaSports:

Hi Michael, we waarderen je review en wat fijn dat je bestelling eerder is geleverd! IO^

Illze BP

Waardeloos.

Robin

Nie best

Reactie GorillaSports:

Beste Robin, dank voor het achterlaten van een review. Wij vinden het natuurlijk niet leuk om een slechte beoordeling te krijgen. Ik heb het mailcontact er even bij gepakt en zie dat het ging om een... Beste Robin, dank voor het achterlaten van een review. Wij vinden het natuurlijk niet leuk om een slechte beoordeling te krijgen. Ik heb het mailcontact er even bij gepakt en zie dat het ging om een vertraging in jouw bestelling. Ik begrijp dat het wenselijk is dat we beter kunnen communiceren over een eventuele vertraging en dat is ook zeker iets waar we aan werken. Mijn oprechte voor het lange wachten en het ongemak. Ik hoop dat je wel blij bent met het bestelde product. Fijne dag! ^SO