Vriendelijke customer service maar kwaliteit van de service ruim ondermaats; twee keer op rij een verkeerd product ontvangen en het duurt lang om antwoord te krijgen op vragen/klachten.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen dit zeker doorzetten naar het magazijn. Ik geef u ook volledig gelijk over de trage reacties van mij en mijn collega's (de klantenservice). Wij hebben een tijdje te maken gehad met onvoorziene drukte waardoor wij niet alle e-mails tijdig hebben kunnen oppakken.

Onze welgemeende excuses hiervoor en ik heb begrepen dat u de witte optrekstang inmiddels heeft ontvangen. Veel plezier ermee!

Kurt Matthijs

3 weken geleden een lat pulley besteld maar nog altijd niet ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar en E-mails worden niet beantwoord.

Geachte heer,

Zoals vermeld in de mailwisseling dienen wij op dit moment even overleg te plegen met het magazijn, aangezien het pakket zonder retourlabel is geretourneerd en deze nu niet gelokaliseerd kan worden. Ik begrijp echter dat dit erg vervelend voor u is dus wij gaan zo spoedig mogelijk opzoek naar een oplossing en zorgen ervoor dat u de Lat Pulley zo snel mogelijk ontvangt.

Klantenservice Gorilla Sports

Prima artikelen, maar slechte service mbt retourneren

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas bieden wij geen kosteloos retourneren aan. Het spijt mij te vernemen dat u om deze reden geen bestellingen meer wenst te doen, maar dit staat overal op de website aangegeven en dit is bekend voordat de bestelling wordt geplaatst.

Verder hebben wij zeker een telefoonnummer en staat deze ook vermeld op de website: 085 888 8601. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09:00 tot 12:00 uur.

M.vrolijk

Was goed.
Inmiddels slecht

Nico

Slecht.
Een produkt werd niet bezorgd door UPS. Gorilla is onbereikbaar per telefoon, leest niet service@gorillasports.nl Email, zegt zes euro In mindering te brengen wanneer UPS in geheel...

Zuid oost security

Kwaliteits product , snelle levering

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de bestelling. Ik wens u er veel plezier mee!

Jesse

Slecht. Product voldoet niet aan verwachtingen en aan beschrijving. Retour gestuurd maar geen reactie terug.

Geachte heer,

Bedankt voor uw feedback. De retourzending is in goede orde ontvangen en het aankoopbedrag hiervan is gisteren aan u terugbetaald door de financiële afdeling. Dit is de procedure bij retourzendingen van spijtaankopen.

Indien het geen spijtaankoop was maar u had een klacht, er is een verkeerd artikel geleverd of er was iets anders aan de hand, diende u contact op te nemen met onze klantenservice zoals vermeld op de website en algemene voorwaarden. Wij hadden u dan verder kunnen helpen. Ik kan echter geen mailwisseling op uw e-mailadres terugvinden.

De retourzending is nu afgehandeld als een spijtaankoop en het aankoopbedrag hiervan zal, afhankelijk van de gekozen betaalmethode, binnen enkele dagen op uw rekening worden bijgeschreven.

Lammens Damy

Slecht kan het niet ophangen die spanbouten is brol er zitten gaten in me muur voor niets ik wil het gebruiken en heel die toestel trokt zich uit mijn muur dikke brol

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het kan zo zijn dat uw muur niet geschikt is om hier een apparaat aan te bevestigen. Er kan ook iets anders aan de hand zijn, maar daar hebben wij op dit moment geen zicht op,

Indien wij u ergens mee kunnen helpen, wilt u ons dan e-mailen via klantenservice@gorillasports.nl? Wij helpen u graag verder.

Cakir

Toppers beste kwaliteit voor een lage prijs
levering was ook snel !
keep IT Up!

Slecht. Verkeerde producten geleverd. Nu al een week geen reactie op mail daarover.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hebben wij door onvoorziene drukte niet tijdig op alle e-mails kunnen reageren. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Ik heb begrepen dat u de nazending van de gewichten inmiddels heeft ontvangen en ik wens u er veel plezier mee!