Reviews

8.8 / 10
6698 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

6698 Reviews

Stan
1/10

Zelfs een kettlebel leveren is voor dit incompetente bedrijf een te grote uitdaging. Inmiddels twee weken verder en zonder enige communicatie. Nog NOOIT zo een slechte service van een webshop...

Reactie GorillaSports:

Beste,

Dank voor uw bericht. Voor zover ik kan zien heeft u aangegeven dat u het bestelde artikel nog niet had ontvangen. Daarop hebben wij gereageerd dat we dat vervelend vinden en hier achteraan gaan. Vervolgens constateerden wij dat er onverhoopt iets mis was gegaan bij de verzendpartij en de kettlebell wordt alsnog naar u verzonden. Vervelend dat het zo moest lopen, maar blij dat u toch nog kunt genieten van uw bestelling.


Anoniem
4/10

Al enkele malen wat besteld. Normaal snelle levering.

Nu echter is het verschrikkelijk. Wacht al 10 dagen op (een gedeelte van) mijn bestelling. Klantenservice heeft me beloofd een...

Reactie GorillaSports:

Hallo,

Dank voor uw bericht. Wij zouden inderdaad bij u terug komen, maar helaas was het halve kantoor ziek thuis na het weekend en waren wij niet in de gelegenheid contact met u op te nemen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wel blij om te horen dat al uw andere bestellingen normaliter goed en op tijd bij u binnen komen.


Anoniem
1/10

Helaas ben ik geconfronteerd met een slechte service. Telefonisch zijn ze onbereikbaar nadat ik maar de helft van mijn bestelling heb gekregen. In plaats van snel helpen om me bestelling compleet te...

Reactie GorillaSports:

Beste,

Het spijt me te moeten vernemen dat uw ervaring met ons slecht is geweest. Helaas hadden wij te maken met een storing waardoor de telefoon het niet deed. Onze excuses hiervoor. Wij fungeren als tussenpersoon en hebben destijds uw klacht bij onze leverancier neergelegd. Voordat wij antwoord ontvingen vroeg u zelf al (begrijpelijk) naar de status van uw bestelling maar zoals hiervoor uitgelegd konden wij dus nog niks overleggen hebben daarom niet vanuit onszelf contact opgenomen. Ik hoop dat u tevreden bent met uw aankoop en wens u veel train plezier.


kevin
1/10

Schandalig slecht.

In december een grote bestelling geplaatst, deze zou in delen worden geleverd.
Tot zover hadden ze gelijk.
Zonder dat er tracingcodes werden gestuurd...

Reactie GorillaSports:

Beste,

Dank voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Helaas is het zo dat er door een fout in het systeem tijdelijk geen trackings werden verzonden terwijl wij in de veronderstelling waren van wel. Ik snap dat dit irritatie heeft opgeleverd, onze welgemeende excuses hiervoor. Blij dat alles inmiddels geleverd is en we wensen u veel train plezier!


Anoniem
1/10

Slecht! Eerste keer iets besteld bij GorillaSports nog nooit heb ik zo iets meegemaakt. Een haltetbank en gewichten voor 100kg gekocht en maar een halve halterbank aankrijgen! Als je hier dan een...

Reactie GorillaSports:

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht. Aangezien wij in de veronderstelling waren dat u de tracking niet had ontvangen en wij u moesten informeren waar de bestelling is geleverd, hebben wij dat gedaan. Nu begrijpen we dat u de resterende dozen wel heeft opgehaald op deze locatie en hebben u dan ook om aanvullende informatie verzocht. Zodra we deze ontvangen zullen we de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk na leveren.


Anoniem
7/10

Malifide klantenservice. Zoon had iets besteld, nooit aangekomen. Akkoord, niet hun fout, maar geen enkele poging gekregen tot informatie, hulp of zoeken naar oplossing. Op het einde zelfs in alle...


Mike
8/10

Zeer snelle levering ondanks t slechte weer! alles helemaal kompleet. Alleen jammer dat er na 1 dag een quick sluiting waar de latpulley zit al kapot is en twee sluitingen op dumbell set niet...


Anoniem
2/10

Spullen zijn goed, MAAR! levering is belabberd! 4 dingen besteld, eerst kreeg ik 1 track and trace.
Denk dat alles met die ene track and trace binnen komt maar nee 1 gedeelte ervan. Gebeld en...

Reactie GorillaSports:

Beste,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Uiteraard is het niet de bedoeling om te weinig trackings uit te sturen, maar hebben wij tijdelijk te maken gehad met een storing in ons systeem waardoor de klant (en wij) te weinig trackings ontvingen van DPD. Dit leverde een enorme drukte op, waardoor wij minder goed te bereiken waren. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Een tracking treed automatisch in werking wanneer een artikel ook daadwerkelijk wordt verzonden en op het moment dat u deze controleerde was het artikel nog niet verzonden.

Verder is het natuurlijk heel vervelend dat er in het magazijn een fout is gemaakt waardoor u een verkeerd pakket ontving, maar blij dat we het hebben kunnen oplossen.

Al met al bieden wij onze welgemeende excuses aan en wensen u veel train plezier.


Florian
5/10

Mixed feelings. Op zich vooralsnog op het moment tevreden met het product maar de weg ernaar toe was niet helemaal soepel verlopen. De vraag voor feedback kwam al voordat het product überhaupt...