Elham

SUPER TELEURSTELLEND EN ERG ONPROFESSIONEEL EN SLECHT. GEBRUIKTE SPULLEN LEVEREN EN DAN DOEN ALSOF JE NEUS BLOED EN KORTING GEVEN EN LAAT HET NOU NET TOEVALLIG NET ZOVEEL KORTING ZIJN ALS DAT HET OP... SUPER TELEURSTELLEND EN ERG ONPROFESSIONEEL EN SLECHT. GEBRUIKTE SPULLEN LEVEREN EN DAN DOEN ALSOF JE NEUS BLOED EN KORTING GEVEN EN LAAT HET NOU NET TOEVALLIG NET ZOVEEL KORTING ZIJN ALS DAT HET OP DE WEBSITE GEGEVEN WORDT ALS WEEKAANBIEDING! DIT BEDRIJF IS EEN SCHANDE EN ZE HELPEN JE MET NIETS. VIER WEKEN VERDER EN meer dan 16 MAILTJES EN 10 telefoontjes verder en GELUKKIG VAN DEZE AMATEURS AF!!!! MIJN DOZEN WAREN KAPOT BEZORGD EN DE SPULLEN WAREN VERROEST EN ZATEN VOL KRASSEN OP PLEKKEN DIE NIET DOOR VERKEERD TRANSPORT ONTSTAAN KUNNEN ZIJN.

BESCHERM JEZELF EN BESTEL HIER NOOIT!!!

Elham

IK ZOU NUL STERREN GEVEN ALS HET KON. GELOOF NIET DE REVIEWS OP HUN SITE!!!! ZE KLOPPEN TOTAAL NIET!!!
Onprofessioneel!Ik zou iedereen willen waarschuwen nooit never bij dit bedrijf te kopen! Ze verkopen tweedehands spullen als nieuw en als je ze erop aanspreekt dan doen ze alsof hun neus bloed en bieden ze je zogenaamde korting aan! Retourneren wordt onmogelijk gemaakt en ze sturen zelfs verkeerde labels als ze die al sturen. Ik was 4 weken lang intensief bezig mn geld terug te halen bij ze en 20 emails verder.

van looveren

Zeer slechte ervaring. Afrader!! Laat je niet leiden door zogenaamde goeie deals!

Tom

Zeer tevreden , buiten de flys werken niet. Staan te dicht bij het toestel.. voor de rest degelijk toestel.

Gyselinckx dave

Correcte service

Bart

Prima materiaal, duidelijke communicatie, correcte prijs en uitstekende afhandeling

Studio Saffrie

Op dit moment nog goed, echter moet nog de rest ontvangen

Richard

Top klantvriendelijk personeel