martijn

Duurt veel te lang

Annie

Super slecht, hier niks kopen! Mijn bestelling van 31 is niet gearriveerd, ik maakte een ticket aan, hier werd niet op gereageerd, toen heb ik gebeld, mevrouw zou navragen uiteraard zonder... Super slecht, hier niks kopen! Mijn bestelling van 31 is niet gearriveerd, ik maakte een ticket aan, hier werd niet op gereageerd, toen heb ik gebeld, mevrouw zou navragen uiteraard zonder resultaat. Toen heb ik weer een ticket aangemaakt om de bestelling te annuleren met 2 weken de mogelijkheid om mijn geld terug te storten. Het is nu 30 juni. Ik probeer te bellen maar de verbinding wordt verbroken zodra ik de knop voor annuleren in druk. Volgende week loopt het termijn af en bel ik mijn rechtsbijstand. Waardeloos bedrijf, slechte service.

Machielsen

Slechte ervaring wacht al geruime tijd op ontbrekend onderdeel, geven verder geen gehoor meer

Iek

Teleurstellend.
Na een vraag(klacht) over een artikel dat niet voldeed aan de beschrijving nu al 2 weken niets gehoord.

Gustoo

Een slechte ervaring qua levertijd.
Een slechte ervaring qua levertijd.
Door de corona al een late levering waar Gorilla niets aan kan doen, maar vervolgens een reden van nog latere levering opgeven. De levering was zogenaamd beschadigt en was ook niet compleet. Melding gemaakt dat de levering niet compleet was. Antwoord gekregen of ik het niet complete onderdeel nog nodig had! Als je ergens voor betaald dan moet je het ook krijgen. Uiteindelijk toch het onderdeel gekregen. Koste mij in totaal 10 mailwisseling.