Lisa

Ze hebben vorige maand mijn bestelling teruggekregen die door fout PostNL niet bij mij bezorgd was. Ik was nog steeds op een antwoord en mijn geld.

wouter

Wacht al anderhalve maand op een bestelling zonder ook maar enig teken van leven. Telefonisch onbereikbaar. geven aan dat e een chatbot is. Helaas. Een halve ster is nog teveel

Jack

Snelle levering. Exact wat ik zocht. Ik gebruik deze Dip steunen iedere dag om op te trekken. Dat was mijn doel ook :-) Ze hangen op 2,3 meter hoog. De korting die beloofd wordt als je inschrijft... Snelle levering. Exact wat ik zocht. Ik gebruik deze Dip steunen iedere dag om op te trekken. Dat was mijn doel ook :-) Ze hangen op 2,3 meter hoog. De korting die beloofd wordt als je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je pas vanaf €50. Dat vond ik een teleurstelling

Dirk Gravemaker

Goed. Verstelbare en inklapbare halterbank besteld op woensdag, werd vrijdags al geleverd. Communicatie via WatsApp is goed.

Ed Heuvels

Heel goede ervaringen en communicatie. Top!

Olga

Alleen maar perfect!
Alleen maar perfect!
Ik had erg spoed bestelling en Seval (winkel in Amsterdam) bied zo een perfecte hulp aan ons dat was beter dan verwacht! Dank je Seval! Ik kom zeker terug bij nieuwe product later nog!