9.8/10

Familie Kedde

Zeer goede service en goede kwaliteit! GordijnExpress heeft mooie rolgordijnen geleverd voor zowel onze onder-als bovenverdieping. We zijn daar nog steeds erg blij mee!
De klantvriendelijkheid...
De klantvriendelijkheid is uitstekend. Bij het opvragen van een offerte kwam er al snel iemand langs om ons persoonlijk advies te geven over kleuren/ stoffen/ verduistering etc. en om de maten van de ramen op te nemen. De vrijblijvende offerte volgde snel en een paar weken later werden de gordijnen al bezorgd en gemonteerd. Kortom: mooie producten, prima kwaliteit/prijsverhouding en een snelle en goede levering.

Familie Mulder

Snel opgemeten, vriendelijke service, geleverd op afgesproken dag en tijd. Het zit er strak tussen en goede kwaliteit. We zijn er blij mee, dank daarvoor. Groetjes familie Mulder

R. Overberg

Goed en professioneel advies gehad bij ons thuis en een grote keuze uit veel verschillende gordijnen en raamdecoratie. Een snelle levering en een mooie prijs. Kortom zeer tevreden!

Petra

Wat ik zo ontzettend prettig vond, is dat de kleur van de rolgordijnen die uitstekend bij het interieur zouden passen, voor mij te rustig of te saai was, te braaf. Ik wilde wat meer leven in de... Wat ik zo ontzettend prettig vond, is dat de kleur van de rolgordijnen die uitstekend bij het interieur zouden passen, voor mij te rustig of te saai was, te braaf. Ik wilde wat meer leven in de brouwerij en ik houd van felle kleuren.
Sietse begreep onmiddellijk wat ik bedoelde en kwam met een kleur aanzetten die het écht helemaal voor mij is! én die ook goed bij het interieur past. Ik heb nu een heerlijk zonnig huis en ben zo ontzettend blij met mijn mooie rolgordijnen!
100% top! en ook fijn dat ze opgemeten en opgehangen worden.
Ik hoefde helemaal niets te doen, alleen maar te zeggen hoe ik het graag zou willen.
Sietse verstaat zijn vak uitstekend!