9.8/10

Dako Oldeberkoop VOF

Fijn bedrijf, veel keus, veel vakkennis en prima service.

Fam Brandsema

Super goede service, er wordt meegedacht op allerlei manieren, eventuele problemen worden erg goed opgelost. Wij zijn ontzettend blij met de nieuwe duettes!

Vakkundige en snelle levering met een prima kwaliteit

Mathieu Wedman

Enige tijd geleden lamellen laten installeren. Goed advies. Goede kwaliteit voor een concurrerende prijs. Zeer tevreden.

Jenny Jansen

Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe rolgordijnen. Het maakt dat mijn huiskamer helemaal af is. Ik vond het erg fijn dat Sietse bij mij thuis kwam om de maten op te nemen en advies gaf over de... Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe rolgordijnen. Het maakt dat mijn huiskamer helemaal af is. Ik vond het erg fijn dat Sietse bij mij thuis kwam om de maten op te nemen en advies gaf over de kleuren. Toen de rolgordijnen klaar waren heeft hij ze snel en vakkundig opgehangen. Als ik hoor dat iemand in mijn omgeving nieuwe gordijnen wil, dan zou ik zeker Sietse aanbevelen. Ik weet hem in ieder geval weer te vinden als ik nieuwe gordijnen wil.

Snelle reactie, snelle levering en erg vriendelijk geholpen. Positief is ook dat er met je meegedacht wordt.....
Dit bedrijf is echt een aanrader! Wij zijn super tevreden!

Ilse de Haan

Wij zijn ontzettend tevreden over de service, snelle levering en mooie rolgordijnen. Voor boven hebben we verduisterende rolgordijnen en voor beneden heeft Sietse ons advies gegeven inzake de kleur... Wij zijn ontzettend tevreden over de service, snelle levering en mooie rolgordijnen. Voor boven hebben we verduisterende rolgordijnen en voor beneden heeft Sietse ons advies gegeven inzake de kleur van de rolgordijnen, heel blij met het resultaat!

Jan Rezel

Wij zijn erg tevreden met de service van Sietse. Hij denkt mee en luisterde goed naar onze wensen. Ook handig dat hij bij je thuiskomt. De gordijnen zijn van goede kwaliteit en zijn prachtig! We... Wij zijn erg tevreden met de service van Sietse. Hij denkt mee en luisterde goed naar onze wensen. Ook handig dat hij bij je thuiskomt. De gordijnen zijn van goede kwaliteit en zijn prachtig! We zijn er heel erg blij mee.

N. Obbink

Het fijne aan GordijnExpress is dat je de stoffen in je eigen huis kunt bekijken en vergelijken. Past het bij de meubels, vloer en verf? Ik kreeg vakkundig advies over de materialen/stoffen en de... Het fijne aan GordijnExpress is dat je de stoffen in je eigen huis kunt bekijken en vergelijken. Past het bij de meubels, vloer en verf? Ik kreeg vakkundig advies over de materialen/stoffen en de kleuren. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, werden de gordijnen snel geleverd en in overleg werd alles vlot en netjes opgehangen. Nu een jaar later hangt alles er nog mooi bij en ben ik erg tevreden.

Super voordelig, topbedrijf. Goudeerlijk advies. Beveel de gordijnexpress van harte aan!!