9.8/10

Irmgard

Echt een aanrader,vriendelijke mensen, en snelle levering.

Wiersma

Professioneel, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk. Wij zijn heel blij met onze prachtige gordijnen vakkundig door Sietse opgehangen.

Alies

Thuis stoffen bekijken en keuze maken. Snelle levering. Goed bedrijf, persoonlijk contact. Heel tevreden met het eindresultaat. Er wordt uitstekend meegedacht wat de opties zijn.
Thuis stoffen bekijken en keuze maken. Snelle levering.
Aanrader!

Jenni

Zeer snel geleverd en zeer klantvriendelijk. En zeer tevreden met de rolgordijnen. Heel bij mee.

Germ van der Weg

Vakkundig geholpen met het uitzoeken van nieuwe rolgordijnen.
Vakkundig geholpen met het uitzoeken van nieuwe rolgordijnen.
De nieuwe rolgordijnen zijn snel en netjes geplaatst. Ook een bestaand rolgordijn werd nog even verplaatst als extra service. Wij zijn heel tevreden en zullen in de toekomst ook weer aan de Gordijnexpress denken!

Top

Jan Harm Nutterts

Na nieuwe kozijnen te hebben gekregen heeft Sietse als service de gordijnen weer opgehangen. Sietse is een super vent. Een paar keer gedoe met duettes gehad en Sietse lost het perfect op.
Top service Sietse. We komen zeker terug

Yryda, praktijk voor natuurgeneeskunde

Wat ik zo bijzonder prettig vond was dat het advies zeer deskundig en goed onderbouwd was.
Zowel op gebied van kleur als materiaalkeuze.
Daardoor kon ik zelf een duidelijke en goede...
Zowel op gebied van kleur als materiaalkeuze.
Daardoor kon ik zelf een duidelijke en goede keuze maken.
Daarnaast de luxe dat je alleen maar hoeft toe te kijken terwijl alles opgehangen en gemonteerd wordt ... heerlijk! 😁
Dit bedrijf is écht een aanrader!

van Huizen

We zijn zeer tevreden over de snelheid en persoonlijke aanpak. De geleverde gordijnen bevallen prima. Ze zijn van mooie kwaliteit, keurig gemaakt en deskundig opgehangen.

Hellinga

Prachtige gordijnen voor een eerlijke prijs. Klantvriendelijk en Sietse heeft verstand van zaken. Nette en vlotte service, kortom zeer tevreden over het eindresultaat.