Dramatisch bedrijf. Nauwelijks voorbereiding en een concrete eis die buiten beschouwing is gelaten door de recruiter. Toen ik door de recruiter werd gebeld na het gesprek gaf hij aan dat dat wel... Dramatisch bedrijf. Nauwelijks voorbereiding en een concrete eis die buiten beschouwing is gelaten door de recruiter. Toen ik door de recruiter werd gebeld na het gesprek gaf hij aan dat dat wel eens kan gebeuren. Daarnaast was hij vooral geïnteresseerd of de rest van het gesprek wel goed was gegaan, totaal irrelevant omdat de match er dus al niet meer was. Dit was echt een verspilling van mijn tijd.

Reactie Good Company:

Ontzettend vervelend om te vernemen dat we niet de kwaliteit hebben kunnen leveren waar we voor willen staan. Vanzelfsprekend hechten we waarde aan een goede voorbereiding en zijn wij er juist voor... Ontzettend vervelend om te vernemen dat we niet de kwaliteit hebben kunnen leveren waar we voor willen staan. Vanzelfsprekend hechten we waarde aan een goede voorbereiding en zijn wij er juist voor om onze klanten werk uit handen te nemen; willen we ze in de zoektocht naar de juiste professional veel tijd en onnodige energie te besparen. Graag willen we vragen om contact op te nemen met ons zodat we samen naar een geschikte oplossing kunnen zoeken.

Ik ben zeer professioneel en snel geholpen aan een nieuwe baan.

Reactie Good Company:

Wat super om te horen dat je op je plek zit! Bedankt voor je berichtje. Veel succes gewenst in je nieuwe baan.

V. Blokker

Zo jammer dat dit soort bedrijven, lees recruiters, je ongevraagd, tijdens kantoor uren, je opbellen.

Ze hadden de juiste vacature op het juiste moment voor me. Daarnaast prettig ondersteund in het sollicitatietraject. De recruiter in kwestie had de touwtjes strak in handen en controle over het hele... Ze hadden de juiste vacature op het juiste moment voor me. Daarnaast prettig ondersteund in het sollicitatietraject. De recruiter in kwestie had de touwtjes strak in handen en controle over het hele proces. Fijn om me daar 0,0 zorgen over te hoeven maken.

Wij zijn als bedrijf geen groot fan van recruitment partijen. Maar hoe betrokken en snel Ecruitment en dan met namen Kamiel is heeft ervoor gezorgd dat we graag een uitzondering maken. Daarnaast... Wij zijn als bedrijf geen groot fan van recruitment partijen. Maar hoe betrokken en snel Ecruitment en dan met namen Kamiel is heeft ervoor gezorgd dat we graag een uitzondering maken. Daarnaast leveren ze snel profielen die de verwachtingen overtreffen.

Arthur Samson

Ik ben door een zeer professionele recruiter benaderd voor een leuke uitdaging die perfect bij mij past! Door de goede begeleiding, de 'care' voor de kandidaat en natuurlijk zijn werk (iemand binnen... Ik ben door een zeer professionele recruiter benaderd voor een leuke uitdaging die perfect bij mij past! Door de goede begeleiding, de 'care' voor de kandidaat en natuurlijk zijn werk (iemand binnen brengen), is het hem gelukt om mij aan deze nieuwe mooie baan te helpen! Ik ben hem hier ook zeer dankbaar voor! Van duidelijke informatie en begeleiding vooraf, tot en met het contact na een gesprek en contacteren wanneer ik aan de slag ga.

Marc

ECruitment is voor mij de juiste partner geweest!

De werkwijze die Xander hanteert heb ik als zeer prettig ervaren en kan ik niet anders dan positief beoordelen.

Xander...
ECruitment is voor mij de juiste partner geweest!

Xander heeft de juiste instelling en weet persoonlijk & informeel te combineren met een hoop professionaliteit. Xander heeft mij aan een uitdagende baan geholpen en kijkt vanuit de werknemer goed mee naar de mogelijkheden. Hij weet het proces juist te begeleiding en zit er bovenop, de betrokkenheid die hierdoor ontstaat is erg fijn. Het negatieve beeld omtrent recruiters gaat wat mij betreft niet op voor Xander.

Hartelijk dank, en ik hoop dat je nog veel carrières en persoonlijke relaties mag opbouwen!

M.E.J. van der Meer

Door eCruitment heb ik de volgende stap in mijn carrière gevonden. Ik ben uitermate tevreden over de manier hoe zij mij destijds hebben geholpen. Heldere communicatie, voldoende aandacht,... Door eCruitment heb ik de volgende stap in mijn carrière gevonden. Ik ben uitermate tevreden over de manier hoe zij mij destijds hebben geholpen. Heldere communicatie, voldoende aandacht, professionele houding, maar ook een informele twist waardoor ik als kandidaat goed werd bijgestaan.

Luc

We zijn zeer tevreden over de samenwerking met eCruitment bij het vinden van een kandidaat. Hugo wist snel een aantal relevante kandidaten voor te leggen en heeft ons goed begeleid in het proces.... We zijn zeer tevreden over de samenwerking met eCruitment bij het vinden van een kandidaat. Hugo wist snel een aantal relevante kandidaten voor te leggen en heeft ons goed begeleid in het proces. Ook van de kandidaten hoorde ik positieve feedback over het proces. Met name de betrokkenheid, zorgvuldigheid en zichtbare inspanning om tot het beste resultaat te komen heb ik gewaardeerd.

Frank

Zakelijk & vriendelijk en absoluut gericht op het zoeken naar een passende baan voor jou als professional. Aan te raden!