BloomTheRoom BV

Fijn bureau om mee samen te werken. Al één topkandidaat helpen vinden en nu samen op zoek naar een tweede. Kwaliteit van de dienstverlening is goed.

Ziggy

Fijn contact met Hugo, goede begeleiding en vooral heel meegaand. Top!

Positief, ze zijn pro-actief met het aanbieden van functies en ook in de aanloop naar gesprekken. Nadien word je goed op de hoogte gehouden van de status van de sollicitatieprocedure wat ik... Positief, ze zijn pro-actief met het aanbieden van functies en ook in de aanloop naar gesprekken. Nadien word je goed op de hoogte gehouden van de status van de sollicitatieprocedure wat ik persoonlijk erg fijn vindt. Ook als er geen nieuws is krijg je even een belletje.

Enige minpunt is dat ik het soms wat onhandig vind om meerdere contactpersonen te hebben, ook voor een functie. Ik zou het prettiger vinden om gewoon een contactpersoon te hebben.

Sandra

Tijdens het proces ben ik geholpen door Marlinde v. Mourik. Samengevat: fijne communicatie, goed aanbod en een perfecte begeleiding tijdens en naar de sollicitatie toe. Er worden goede vragen... Tijdens het proces ben ik geholpen door Marlinde v. Mourik. Samengevat: fijne communicatie, goed aanbod en een perfecte begeleiding tijdens en naar de sollicitatie toe. Er worden goede vragen gesteld waardoor je goed voorbereid het gesprek in gaat.

Bas Meulenberg

Alexandre Gimbrère heeft mij destijds geholpen aan een job bij Sanoma. Hij heeft mij destijds enorm goed geholpen. Als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging zonder dat dit voor jou zelf een hele... Alexandre Gimbrère heeft mij destijds geholpen aan een job bij Sanoma. Hij heeft mij destijds enorm goed geholpen. Als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging zonder dat dit voor jou zelf een hele uitdaging moet zijn kan ik je Ecruitment zeker aanbevelen! Van begin tot eind duidelijke communicatie, transparantie en lekker concreet.

Keep up the good work!

Bas Meulenberg

Ze hebben me van begin tot eind altijd heel netjes begeleid. Er wordt écht naar je geluisterd en ze geven continu feedback over de voortgang van het solliciteren. Dit geeft een heel transparant... Ze hebben me van begin tot eind altijd heel netjes begeleid. Er wordt écht naar je geluisterd en ze geven continu feedback over de voortgang van het solliciteren. Dit geeft een heel transparant gevoel. Ik heb er een hele leuke baan aan overgehouden met fijne arbeidsvoorwaarden

Tristan

Aanzienlijk aanbod, vriendelijke pro-actieve vertegenwoordigers en goede persoonlijke aandacht.
Ik heb goede verwachtingen van eCruitment voor het vinden van een leuke match voor mij!

Dieuwerke

Fijne mensen om mee samen te werken. Niet 'pushy', geven je veel opties en zijn erg pro-actief.

Zit nu prima op mijn plek bij mijn nieuwe werkgever dankzij Kamiel!

Lindsay van Herk

ECruitment heeft mij snel geholpen aan een baan bij Sanoma. Alexandre Gimbrère heeft mij destijds enorm goed en snel begeleid gedurende het hele traject: van het voorbereiden van de eerste... ECruitment heeft mij snel geholpen aan een baan bij Sanoma. Alexandre Gimbrère heeft mij destijds enorm goed en snel begeleid gedurende het hele traject: van het voorbereiden van de eerste sollicitatie tot aan het bemiddelen van het salaris. Wat voor mij van enorme toegevoegde waarde was, was het feit dat hij steeds snel en accuraat terugkoppelingen gaf over de voortgang, waardoor het hele proces transparant bleef en ik precies wist waar ik aan toe was. eCruitment is in mijn beleving hét werving- en selectiebureau voor banen in de Online & Advertising wereld. Een bureau wat echt de focus legt op de sollicitant en naar jou als persoon kijkt. Hart voor de zaak, maar misschien nog wel meer voor de sollicitant.

Goede samenwerking met uitstekend resultaat! Werk wordt uit handen genomen en met volle focus door eCruitment uitgevoerd.