Angela

Goed bedrijf met leuke mensen! Ze zijn enthousiast en hebben verstand van de functies die ze aanbieden. Fijn contact gehad met Alexander tijdens het sollicitatieproces. Hij is heel erg betrokken.

Danny heeft me top geholpen. Fijne en snelle communicatie. Luistert goed wat je wel of niet wilt. En stimuleert je op een positieve manier om goede overwegingen te maken.

Hans Reijnen

Ik heb veel samengewerkt met eCruitment. Ze hebben 2 maal (met 4,5 jaar ertussen) voor mij een nieuwe uitdaging gezocht. De eerst keer is dat gelukt, helaas de tweede keer niet voordat ik zelf iets... Ik heb veel samengewerkt met eCruitment. Ze hebben 2 maal (met 4,5 jaar ertussen) voor mij een nieuwe uitdaging gezocht. De eerst keer is dat gelukt, helaas de tweede keer niet voordat ik zelf iets gevonden had. Daarnaast heb ik vanuit mijn management rol ook verschillende mensen aangenomen via eCruitment. In mijn ervaring is het prettig samenwerken. Er is veelvoudig contact (soms misschien iets te) waardoor het process snel en soepel verloopt. Het is mij altijd duidelijk geweest hoe en wat de bedoeling was, er ging gebeuren en wat er van mij verwacht werd.

Ninette

Ik ben benaderd door ecruitment terwijl ik niet actief op zoek was naar een baan. Zij namen de tijd om met mij te bespreken waar mijn kwaliteiten liggen en wat ik eventueel in een nieuwe baan zoek.... Ik ben benaderd door ecruitment terwijl ik niet actief op zoek was naar een baan. Zij namen de tijd om met mij te bespreken waar mijn kwaliteiten liggen en wat ik eventueel in een nieuwe baan zoek. Alle stappen binnen het proces werden netjes aan mij teruggekoppeld en er was veel begrip voor mijn situatie.

Fijn in de omgang, warm contact.

Robert

Als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging moet je bij eCruitment zijn: De aangedragen vacature paste perfect in het gewenste profiel zoals ik deze had geschetst naar Xander toe. Ook in het... Als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging moet je bij eCruitment zijn: De aangedragen vacature paste perfect in het gewenste profiel zoals ik deze had geschetst naar Xander toe. Ook in het proces blijft hij nauw betrokken bij jou als kandidaat en helpt je tot een optimale voorbereiding. Ook de flexibiliteit om te kunnen bellen buiten werktijden om heb ik als zeer prettig ervaren. Nogmaals hartelijk dank voor al je goede werk!

Nadine van Spronsen

Tijdens de bemiddeling wordt je van alle stappen continu op de hoogte gehouden, wat erg prettig is gedurende zo een onrustige fase.

Ze luisteren goed naar je en vragen echt door om een...

Ze luisteren goed naar je en vragen echt door om een zo goed mogelijke match te kunnen maken.

Je merkt dat ze er echt plezier in hebben. Lekker informeel in de omgang, maar daarbij zeker ook professioneel op de inhoud.

Als je de druk op groei in je digitale vak wilt houden, zijn zij een absolute aanrader.

Prima geholpen aan een erg goed passende baan!

Arco Gerritsen/ VvAA

Xander heeft meerdere nieuwe collega's voor ons team geworven. Het online team van VvAA is niet groot en we doen veel van de online activiteiten zelf. Het zoekprofiel van de kandidaten was daarom... Xander heeft meerdere nieuwe collega's voor ons team geworven. Het online team van VvAA is niet groot en we doen veel van de online activiteiten zelf. Het zoekprofiel van de kandidaten was daarom qua benodigde competenties en ervaring best breed. We hebben maanden zonder een bureau gezocht maar vonden niet dé kandidaten. Totdat Xander voor ons aan de slag ging. Snel kwamen er geschikte kandidaten op gesprek. En ja, daar zaten ook onze nieuwe collega's tussen!

Mike Roefs

Marlinde heeft mij zeer mooie vacatures weten door te sturen. Helaas liep het allemaal net even anders op mijn huidige werk waardoor ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten. Verder vind ik... Marlinde heeft mij zeer mooie vacatures weten door te sturen. Helaas liep het allemaal net even anders op mijn huidige werk waardoor ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten. Verder vind ik Marlinde een heel prettig persoon om mee te spreken en heeft ze mij veel inzichten gegeven over mijn huidige carrière, zowel qua werk als salaris.