myBrand

Het vinden van een goede nieuwe medewerker in deze krappe markt is heel lastig gebleken, maar uiteindelijk wel gelukt. Dat heeft ook te maken met de volharding van Tom. Hij blijft doorgaan, totdat... Het vinden van een goede nieuwe medewerker in deze krappe markt is heel lastig gebleken, maar uiteindelijk wel gelukt. Dat heeft ook te maken met de volharding van Tom. Hij blijft doorgaan, totdat een geschikte kandidaat is gevonden.

Niels

Ik ben zeer positief over Good Company, en met name Steyn. Ze kijken naar meerdere opties en opportunities die een goede fit kunnen zijn waarbij er duidelijke verwachtingen aan beide kanten wordt... Ik ben zeer positief over Good Company, en met name Steyn. Ze kijken naar meerdere opties en opportunities die een goede fit kunnen zijn waarbij er duidelijke verwachtingen aan beide kanten wordt geschetst. De communicatie verloopt prettig en ze zitten bovenop het proces.

Daan

Super fijne ervaring met Good Company en in het bijzonder Steyn! Open, eerlijke en snelle communicatie en daarbij ook erg persoonlijk. Super blij met de begeleiding en de baan die uit deze... Super fijne ervaring met Good Company en in het bijzonder Steyn! Open, eerlijke en snelle communicatie en daarbij ook erg persoonlijk. Super blij met de begeleiding en de baan die uit deze samenwerking zijn gekomen.

Max

Ik ben in contact gekomen met het bedrijf via Linkedin. Steyn Hooijer was de desbetreffende persoon, die mij heeft geassisteerd met het zoeken van een functie. Steyn heeft mij goed voorbereid op... Ik ben in contact gekomen met het bedrijf via Linkedin. Steyn Hooijer was de desbetreffende persoon, die mij heeft geassisteerd met het zoeken van een functie. Steyn heeft mij goed voorbereid op alle stappen van het sollicitatie proces en heeft mij nu zelfs aan een baan geholpen. Ik zou dit bedrijf aanraden voor iedereen die ambitieus en werkzoekend is!

Selvi Cosgun

Vanaf het 1e minuut erg fijn contact gehad met Steyn. Dankzij zijn werkwijze en het goed luisteren naar waar ik naar op zoek ben, start ik binnenkort vol enthousiasme aan een geweldige nieuwe... Vanaf het 1e minuut erg fijn contact gehad met Steyn. Dankzij zijn werkwijze en het goed luisteren naar waar ik naar op zoek ben, start ik binnenkort vol enthousiasme aan een geweldige nieuwe carrière.
Steyn, nogmaals bedankt voor je professionele inzet, je enthousiasme en toewijding!

Kim

Ik heb een leuke nieuwe baan gevonden via en dankzij Good Company. De open en snelle communicatie vanuit hen, en met name dankzij Steyn, heeft onwijs geholpen en heb ik als erg prettig ervaren.

Junior van Rooij / H&R

We zijn erg blij met de nieuwe system engineer die binnenkort bij ons gaat starten. Het proces verliep van begin tot eind soepel. Leander overzag het proces tot in de puntjes, waardoor we al 3 weken... We zijn erg blij met de nieuwe system engineer die binnenkort bij ons gaat starten. Het proces verliep van begin tot eind soepel. Leander overzag het proces tot in de puntjes, waardoor we al 3 weken na de start van de search de ideale kandidaat gevonden hadden. Dat is in de huidige markt een noemenswaardige prestatie. Dank Leander!

Erwin Drees

Goed netwerk, zeer vasthoudend. Open communicatie.

Lysanne/NAVARA

Ik werk in het bijzonder vaak samen met Marnix Jilderda. Deze samenwerking bevalt uitstekend:
- we zitten op een lijn
- transparante communicatie
- prettige informele omgang

Reactie Good Company:

Fijn om te horen, bedankt voor de review!

Flow Fitness

Uitstekend!