Madhumitha

Good Company members helped me through out my job interview process and helped me get in to reputed organization.
It is really good experience I have with them and I would definitely recommend to my friends and colleagues.

Reactie Good Company:

We're happy to hear your experience with Good Company was as expected and that we could be of help. We wish you all the best in your new job!

Linda

Hele prettige ervaring met Danny van Good Company. Afspraak is afspraak, veel contactmomenten, en een prettige, informele omgang. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel, dat merk je aan... Hele prettige ervaring met Danny van Good Company. Afspraak is afspraak, veel contactmomenten, en een prettige, informele omgang. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel, dat merk je aan alles. En ook na een succesvolle transitie blijf je op de radar: zo bouw je echt een relatie op.
Ik zou een ander dan ook zeker aanraden met deze partij in gesprek te gaan!

Reactie Good Company:

Fijn om te horen dat je een goede ervaring met Danny en Good Company hebt gehad! Persoonlijke aandacht staat bij ons inderdaad hoog in het vaandel, en we waarderen je enthousiasme enorm. Bedankt... Fijn om te horen dat je een goede ervaring met Danny en Good Company hebt gehad! Persoonlijke aandacht staat bij ons inderdaad hoog in het vaandel, en we waarderen je enthousiasme enorm. Bedankt voor je positieve beoordeling!

Menno

Slechte communicatie

Alexander

Bedrijf adverteert met functies, die ze niet in portefeuille hebben. Als je dan solliciteert kom je niet in de procedure en zeggen ze daarna dat vacature is ingetrokken. Feit is dat ze nooit... Bedrijf adverteert met functies, die ze niet in portefeuille hebben. Als je dan solliciteert kom je niet in de procedure en zeggen ze daarna dat vacature is ingetrokken. Feit is dat ze nooit opdracht hebben gekregen om te werven.

In September gesolliciteerd met een uitgebreide motivatie op een vacature op de website van Good Company. Diverse reminders gestuurd maar nooit iets vernomen van dit bedrijf. Waardeloos en... In September gesolliciteerd met een uitgebreide motivatie op een vacature op de website van Good Company. Diverse reminders gestuurd maar nooit iets vernomen van dit bedrijf. Waardeloos en onprofessioneel.

Reactie Good Company:

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Er komen dagelijks veel sollicitaties bij ons binnen en we kunnen hier helaas alleen gehoor aan geven als de partij achter de vacature aangeeft interesse... Excuses voor het uitblijven van een reactie. Er komen dagelijks veel sollicitaties bij ons binnen en we kunnen hier helaas alleen gehoor aan geven als de partij achter de vacature aangeeft interesse te hebben in een gesprek. We hopen dat we in de toekomst alsnog iets voor je kunnen betekenen!

R.A.M. de Ree

Op 30 oktober een sollicitatie gedaan naar een vacature, maar geen reactie ontvangen. Wat mij betreft verspilling van tijd en energie om deze organisatie te benaderen.

Reactie Good Company:

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je een vacature hebt gevonden die je aansprak, jammer dat we er geen gehoor aan hebben kunnen geven. We hebben geprobeerd alsnog contact met je op te... Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je een vacature hebt gevonden die je aansprak, jammer dat we er geen gehoor aan hebben kunnen geven. We hebben geprobeerd alsnog contact met je op te nemen om de situatie uit te leggen, via mail en telefoon, maar hebben je niet te pakken gekregen. Wij kunnen namelijk pas actie ondernemen n.a.v. een sollicitatie als de partij waarop je solliciteert aangeeft hier interesse in te hebben. Je sollicitatie is in die zin dus zeker verwerkt en in de mail die je na afloop ontvangt leggen we ook uit dat wij zsm contact opnemen — als de betreffende werkgever deze wens uitspreekt. Veel succes gewenst verder met solliciteren, mogelijk kunnen we je een volgende keer wel koppelen aan precies de werkgever en baan voor jou!

Zeer goede ervaring gehad!

Ontevreden

Ben bij organisaties voorgesteld door dit bedrijf, het gevoel gehad dat ze hier echt met CV's schuiven. Voorgesteld bij een bedrijf en nooit meer wat van ze gehoord.

Reactie Good Company:

Wat jammer om te horen dat je dit gevoel aan ons hebt overgehouden en wat een vreemde situatie. Het schuiven van cv's is juist niet waar wij voor staan en we houden onze kandidaten tijdens het... Wat jammer om te horen dat je dit gevoel aan ons hebt overgehouden en wat een vreemde situatie. Het schuiven van cv's is juist niet waar wij voor staan en we houden onze kandidaten tijdens het sollicitatieproces volledig op de hoogte. We hebben nog geprobeerd om je te bereiken om te zien of wij nu nog iets voor je kunnen doen en om te achterhalen waar dit mis is gegaan, maar krijgen daar geen reactie op. Laat je het ons weten als we nog je van dienst kunnen zijn op welke manier dan ook?

Zeer slechte partij. Onvriendelijk wanneer het er op aan komt, slechte voorbereiding en enkel interesse als het direct wat oplevert.

Blij met mijn nieuwe baan dankzij hulp van Good Company!