Geoffrey

In december 2017 heb ik samengewerkt met e-Cruitment tijdens de zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Danny heeft mij gedurende dit proces begeleid. Ik ben erg tevreden over e-Cruitment, met name... In december 2017 heb ik samengewerkt met e-Cruitment tijdens de zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Danny heeft mij gedurende dit proces begeleid. Ik ben erg tevreden over e-Cruitment, met name over hun persoonlijke benadering en werkwijze. Geen cowboys maar hulpvaardige medewerkers die het beste voor hebben met hun klanten. Ik heb het proces met e-Cruitment dan ook als prettig en bovenal geslaagd ervaren.

Boyke ten Broeke

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Dit mede door Danny Bone die voor mij in zeer korte tijd dé baan heeft kunnen vinden die bij mij past. Alles op een zeer respectvolle en professionele... Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Dit mede door Danny Bone die voor mij in zeer korte tijd dé baan heeft kunnen vinden die bij mij past. Alles op een zeer respectvolle en professionele manier. Iets waar veel recruitmentbureau's en recruiters een voorbeeld aan zou kunnen nemen.

Thomas

Voor twee vacatures contact gehad in een geval erg prettig, duidelijk en snel contact. In het andere geval (andere recruiter) moest ik zelf achter mijn solicitatie aanbellen en was mij tot twee keer... Voor twee vacatures contact gehad in een geval erg prettig, duidelijk en snel contact. In het andere geval (andere recruiter) moest ik zelf achter mijn solicitatie aanbellen en was mij tot twee keer toe beloofd dat ik teruggebeld zou worden, maar is dit neit gebeurd.

Nienke

Xander van eCruitment heeft me voor verschillende functies voorgedragen, en hoewel ik uiteindelijk niet via hem mijn nieuwe baan vond zou ik in de toekomst zo weer samenwerken. Hij heeft een hele... Xander van eCruitment heeft me voor verschillende functies voorgedragen, en hoewel ik uiteindelijk niet via hem mijn nieuwe baan vond zou ik in de toekomst zo weer samenwerken. Hij heeft een hele open, persoonlijke en prettige aanpak en vergeet niet te luisteren naar wat jij eigenlijk wil.

Marlinde benadert me frequent en pro-actief voor nieuwe interessante vacatures in mijn omgeving. Heb momenteel nog geen behoefte aan iets nieuws, maar mocht dit in de toekomst wel zo zijn, dan is... Marlinde benadert me frequent en pro-actief voor nieuwe interessante vacatures in mijn omgeving. Heb momenteel nog geen behoefte aan iets nieuws, maar mocht dit in de toekomst wel zo zijn, dan is zij één van de eersten die ik dit zal laten weten.

Ik heb een hele fijne samenwerking ervaren en vond dat de recruiter mij uitstekend heeft geholpen en daadkrachtig te werk ging. Ik zou zeker nog een keer samenwerken met deze partij!

Jan

Ik heb de samenwerking erg positief ervaren. Gedurende het proces zijn de verwachtingen goed gemanaged middels duidelijke communicatie.

Prettige samenwerking met fijne mensen. Zijn duidelijk in wat de baan te bieden heeft en kijken goed of het kan aansluiten.

De samenwerking was heel prettig en de persoonlijke benadering is top! Op het moment nog niet klaar voor een nieuwe stap, maar mocht dit wel zo zijn, zeker een partij waar ik contact mee zal opnemen.

Julie

Danny heeft mij aan een onwijs leuke uitdaging bij Hunter Douglas geholpen. Ik had al eerder contact met hem over een andere functie, maar die was helaas al vergeven. Hij heeft toen mijn ambities en... Danny heeft mij aan een onwijs leuke uitdaging bij Hunter Douglas geholpen. Ik had al eerder contact met hem over een andere functie, maar die was helaas al vergeven. Hij heeft toen mijn ambities en wensen in kaart gebracht en na een aantal weken kwam hij met mijn huidige baan. Het hele proces is heel fijn verlopen, de begeleiding naar het eerste gesprek en vervolgens de onderhandelingen met de werkgever heeft Ecruitment allemaal verzorgd. Ik zou Ecruitment aan een ieder aanbevelen!