123inkt

Altijd heel fijn contact met Danny en er zijn al meerdere succesvolle plaatsingen gedaan. Wij zijn erg blij met Good Company!

FTE Groep

De afgelopen weken heb ik veel telefonisch contact gehad met Steyn. Bij de start van het traject een diepgaande intake m.b.t. onze waarden en onze bedrijfscultuur. Daarna gezamenlijk het zoekprofiel... De afgelopen weken heb ik veel telefonisch contact gehad met Steyn. Bij de start van het traject een diepgaande intake m.b.t. onze waarden en onze bedrijfscultuur. Daarna gezamenlijk het zoekprofiel bepaald en hier scherpte in aangebracht. Vervolgens is het recruitmentproces gestart. Snel kwalitatieve kandidaten voorgesteld gekregen en ook met succes aangenomen. Prettige, laagdrempelige, snelle en informele communicatie vanuit Steyn. Dit smaakt naar meer en wij werken nu al een half jaar intensief samen. Voelt als partnership. Op naar nog meer succesvolle aannames om onze ambities en groei te realiseren.

Rowald Pouderoyen van Newspark

Ben Aranovich is een prima gesprekspartner voor onze werving. Hij voelt onze cultuur goed aan, schakelt snel en is integer. Wij hebben hierdoor een fijne samenwerking met Good Company!

Hidde / Studytube

De afgelopen maanden heb ik veel contact gehad met Steyn. In het begin om onze bedrijfscultuur en de beoogde profielen zo goed mogelijk met elkaar door te nemen. Vervolgens heb ik veel kandidaten... De afgelopen maanden heb ik veel contact gehad met Steyn. In het begin om onze bedrijfscultuur en de beoogde profielen zo goed mogelijk met elkaar door te nemen. Vervolgens heb ik veel kandidaten vanuit hem voorgesteld gekregen. Met succes, er werken al meerdere toppers door Steyn bij mij in het team!

Pieter Ruers / GIRAV

Girav heeft veel plezier van de samenwerking met Goodcompany. Met name Danny heeft regelmatig de juiste kandidaat voorgesteld. Hij denkt mee, begrijpt het DNA van ons bedrijf en weet veel ballen in... Girav heeft veel plezier van de samenwerking met Goodcompany. Met name Danny heeft regelmatig de juiste kandidaat voorgesteld. Hij denkt mee, begrijpt het DNA van ons bedrijf en weet veel ballen in de lucht te houden. Goede energie ook!

Hide and Seek

Ik heb een erg prettige samenwerking gehad met Danny, waarbij er heel snel geschakeld kon worden en de communicatie heel soepel verliep.

Jan-Jeroen van Meerveld / SOA People

Persoonlijke aandacht, daar gaat het om. Prettige samen werking en resultaat gedreven (en focus)! Levert als mens en leverancier!

Hunter Douglas Europe BV

Wederom een goede ervaring met GoodCompany bij de werving van een Online Campaign Marketeer; goed advies gekregen t.a.v. onze sollicitatieprocedure met uiteindelijk een fijne nieuwe collega als... Wederom een goede ervaring met GoodCompany bij de werving van een Online Campaign Marketeer; goed advies gekregen t.a.v. onze sollicitatieprocedure met uiteindelijk een fijne nieuwe collega als resultaat!

Studytube

Steyn is echt een topper die bovenop elke opdracht zit. Eigenlijk hebben we wel dagelijks contact (vanuit zijn initiatief) om lopende zaken te bespreken. Inmiddels 3 mensen kunnen aannemen met de... Steyn is echt een topper die bovenop elke opdracht zit. Eigenlijk hebben we wel dagelijks contact (vanuit zijn initiatief) om lopende zaken te bespreken. Inmiddels 3 mensen kunnen aannemen met de hulp van Steyn.

Marten Souman

Goede ervaring met Good Company, goed contact met Tom Koning die erg goed is in procesbewaking en communicatie met klant en kandidaat!