Raymond Van Meulenbroek

Prima site kwam snel terecht bij hetgene ik zocht

Reactie Golftaspro:

Fijn Raymond! We doen ons best! Veel plezier met je tas!

suus

Snel met reactie, goed geïnformeerd, helaas hadden ze de juiste kleur niet anders zeker daar gekocht!

Reactie Golftaspro:

Bedankt voor je mooie review Suus! En wie weet tot in de toekomst!

Sebastian Nijssen

Reactie Golftaspro:

Dank je voor je mooie review! Veel plezier op je golfreis!

Arthur Weesie

Prima! Goede service en advies.

Edward Kats

Op zich wel goed. Had helaas niet de tas staan die ik besteld had. Was foutje op de website. Bood wel een alternatief aan maar heb gekozen om even te wachten tot de juiste kleur wel weer leverbaar... Op zich wel goed. Had helaas niet de tas staan die ik besteld had. Was foutje op de website. Bood wel een alternatief aan maar heb gekozen om even te wachten tot de juiste kleur wel weer leverbaar was. Bood ook direct aan om het aankoopbedrag terug te storten.

H J Borsboom

Prima, makkelijk bestellen en snel geleverd gekregen.

Reactie Golftaspro:

Blij met deze review! Veel plezier met je mooie golftas!

Entra.TV

Super klantenservice, goed aanbod aan tassen. Dank Koen!

Marcel Wijmans

Goede service en spullen optijd in huis.

Reactie Golftaspro:

Dank voor je mooie review Marcel. Nogmaals veel plezier met je nieuwe tas en trolley!

Johan Berends

Snelle levering, goed verpakt, what you see is what you get.

Reactie Golftaspro:

Johan, dank voor je mooie review!

Jan Willem

In één woord top. Product is van goede kwaliteit. Golftaspro maakt het onderscheid doordat je goed op de hoogte gehouden wordt van het verzendproces en de golfset is netjes verzonden. Ook een... In één woord top. Product is van goede kwaliteit. Golftaspro maakt het onderscheid doordat je goed op de hoogte gehouden wordt van het verzendproces en de golfset is netjes verzonden. Ook een service vraag heel netjes en snel afgehandeld. Als ik weer golfspullen nodig heb ga ik hier zeker kijken.

Reactie Golftaspro:

Jan Willem, wat een superreview! Hartelijk dank! Veel plezier met je golfset en tot een volgende keer!