LA Dokkum

Eerst lukte de levering niet maar dit werd uiteindelijk goed opgepakt.

Reactie Golftaspro:

Eind goed, al goed! Veel plezier met de tas!

Mathijs de Waart

Niet leveren

Reactie Golftaspro:

Beste Mathijs, helaas had ik op dat moment net de betreffende kleur niet meer op voorraad. Nogmaals daarvoor mijn excuses. De orders is geannuleerd en gecrediteerd. Inmiddels is de kleurvariant wel... Beste Mathijs, helaas had ik op dat moment net de betreffende kleur niet meer op voorraad. Nogmaals daarvoor mijn excuses. De orders is geannuleerd en gecrediteerd. Inmiddels is de kleurvariant wel weer beschikbaar. Wellicht tot in de toekomst.

Alderd

Op 27 feb een tas besteld en betaald die op voorraad zou zijn. Na 2 emails en een de voicemail te hebben ingesproken nog steeds geen reactie terug ontvangen. Uiteindelijk, na aandringen, toch een... Op 27 feb een tas besteld en betaald die op voorraad zou zijn. Na 2 emails en een de voicemail te hebben ingesproken nog steeds geen reactie terug ontvangen. Uiteindelijk, na aandringen, toch een reactie gekregen. Door omstandiheden bleek er wat mis te zijn gegaan. Geld was daarna wel snel retour

Reactie Golftaspro:

Dag Alderd, bedankt voor je review. Hopelijk krijg ik in de toekomst de kans om mijn gebruikelijke service te tonen. Groet, Koen

Jack Wijkman

Zoals de bestelling geplaatst is , als de bezorging en de kwaliteit, ben ik zeer tevreden.

Reactie Golftaspro:

Dag Jack, dank voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent! Veel plezier met je golftas!

jacqueline van Oosterhout

Alles netjes en snel bezorgd👍

Reactie Golftaspro:

fijn om te horen! Veel plezier met je aankoop!

John Hagen

Snel en gemakkelijk te bestellen. Even contact gehad met de helpdesk over datum van levering. Werd uiterst vriendelijk geholpen. Levering was er in 1 werkdag.

Reactie Golftaspro:

Dag John, bedankt voor je mooie woorden! Veel plezier in Spanje!

Gert van Mil

Uitstekend

P Van Leeuwen

Mooie tas! Correcte levering en service (reageren snel).
Had eerder al een Mizuno carrybag via hen gekocht.
Mooie tas! Correcte levering en service (reageren snel).
Had eerder al een Mizuno carrybag via hen gekocht.
Ook toen alles vlekkeloos verlopen én de prijs is concurrerend! Bij Jumbo Golf in Eindhoven veel duurder…

Albert Vermeulen

Alex kremer

Goede service

Reactie Golftaspro:

Bedankt voor je mooie review Alex, veel plezier met je tas!