Myrna Van Vliet

Prima.

NB

Correct en volgens opgave geleverd

Jorn

Stroeve start met een goed einde. Zo kan ik dit het beste beschrijven. Ik had een tas besteld die op voorraad leek. Maar na een week had ik nog niks. Er was een probleem met de voorraad. Na contact... Stroeve start met een goed einde. Zo kan ik dit het beste beschrijven. Ik had een tas besteld die op voorraad leek. Maar na een week had ik nog niks. Er was een probleem met de voorraad. Na contact ging het vlot en werd er een goede oplossing gevonden. Ik kreeg de volgende dag een duurdere tas voor het originele bedrag. Dus dat is erg goed opgelost.
Ik zou wel opnieuw bij deze webwinkel durven te bestellen, aangezien de aftersales goed was.
Echter, om dit bedrijf aan te bevelen aan een ander heb ik eerst een top ervaring nodig van begin tot eind.

Reactie Golftaspro:

Jorn, bedankt voor je eerlijke beoordeling. Soms kan er iets misgaan en proberen we het zo goed mogelijk op te lossen. We zien je in de toekomst graag weer! Groet Koen

Mark van der Spek

Reactie Golftaspro:

Fijn Mark, veel plezier met je trolley!

Bram van der Kamp

Prima, omdat produkt niet meer leverbaar was is een alternatief aangeboden

Reactie Golftaspro:

Fijn dat we er samen uit zijn gekomen! Ik denk dat je uiteindelijk een hele mooie tas gekregen hebt!

Jacob Buijsman

Reactie Golftaspro:

Bedankt Jacob, veel plezier met je Mizuno-tas!

Jacky Borrenbergs

Jammer vd extra kosten om met creditcard te betalen en/of Paypal

Jan Heeremans

Heb paraplu houder besteld en dez past niet op de golfkar. Middels mail reactie gevraagd voor een eventuele oplossing. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Met deze ervaring tot op heden... Heb paraplu houder besteld en dez past niet op de golfkar. Middels mail reactie gevraagd voor een eventuele oplossing. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Met deze ervaring tot op heden benatwoord ik de volgende vragen

Reactie Golftaspro:

Dag Jan, fijn dat we er uiteindelijk uit zijn gekomen. Hopelijk weer tot in de toekomst!

Rietje Potter

Goed kontakt , vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Golftaspro:

Dag Rietje, dank voor je review! Fijn om zo'n trouwklant te hebben!

Karin ter Kuile

Zat wat tegen dus bezorging later dan gepland en gezegd.
Maar de contact persoon is aardig en welwillend.

Reactie Golftaspro:

Dag Karin, het zat inderdaad tegen. Alles kwam even samen, maar gelukkig is de tas uiteindelijk aangekomen. Veel plezier ermee!