Fixje Merle Bente

Goed, vlotte reactie na contact zoeken, snelle levering

Kees Pastoor

Gisteren plezierig contact gehad met Koen met een vraag van mijn kant, na snelle reactie een order geplaatst. Vandaag in goede orde de tas ontvangen en zoals Koen zei kan ik morgen al aan mijn... Gisteren plezierig contact gehad met Koen met een vraag van mijn kant, na snelle reactie een order geplaatst. Vandaag in goede orde de tas ontvangen en zoals Koen zei kan ik morgen al aan mijn birdies gaan werken. 😉

Pascal peeters

Niet goed bestel 2 tassen er wordt maar 1 geleverd en blijkbaar door een fout in jullie systeem niet meer voorradig . Ondertussen 2 mails gestuurd en telefonisch contact proberen hebben maar dat... Niet goed bestel 2 tassen er wordt maar 1 geleverd en blijkbaar door een fout in jullie systeem niet meer voorradig . Ondertussen 2 mails gestuurd en telefonisch contact proberen hebben maar dat lukt niet . Het geld van de 2 golftasszn werd wel al afgehouden van mijn rekening . Dus een ontevreden klant en hopelijk nog een oplossing . Anders moet ik klacht indienen

liefhooghe gilbert

Mijn order werd niet correct uitgevoerd
na 3 mails over het probleem heb ik na 5 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen
dit lijkt mij niet conform de regels voor een goed bedrijf

Jim van Alst

Overzichtelijke site en snelle levering

Reactie Golftaspro:

Bedankt Jim! Veel plezier met je tas!

Max van Rhijn

Fijne afhandeling, goede prijs

Reactie Golftaspro:

Fijn om te horen Max, veel plezier met je mooie Callaway tas!

Rene Aerts

Goed. Gedaan wat je beloofd hebt!

Reactie Golftaspro:

Bedankt Rene, we doen ons best!

Jeroen Springer

Top product, levering op verkeerd adres. Jammer, denk dat het aan DPD lag. Maar een mooie use case om uit te zoeken😉

Reactie Golftaspro:

Bedankt voor je review! Mooie case inderdaad!

Jacoba Piek

Helaas klopte de voorraad op de site niet en kon den de tassen niet geleverd worden. Dit hoorden we een week later. uiteindelijk is het na een week wel netjes opgelost en hebben we het geld terug... Helaas klopte de voorraad op de site niet en kon den de tassen niet geleverd worden. Dit hoorden we een week later. uiteindelijk is het na een week wel netjes opgelost en hebben we het geld terug gekregen.

Reactie Golftaspro:

Bedankt voor je eerlijke review Jacoba, helaas ging het even mis aan onze kant. Hopelijk in een de toekomst een nieuwe kans.

Eric

Zeer goede en betrouwbare opvolging!

Bedankt Eric, graag gedaan! Was prettig contact