Positief,snel antwoord op gestelde vraag
minpunt,levertijd:beloofd 1 werkdag ,werden 3 dagen

zie hierboven

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Bedankt voor uw review, wij doen ons best om overal snel op te reageren en ben blij dat dit overkomt. Vervelend om te lezen dat u onze transporteurs niet dezelfde waardering geeft. Uw bestelling van... Bedankt voor uw review, wij doen ons best om overal snel op te reageren en ben blij dat dit overkomt. Vervelend om te lezen dat u onze transporteurs niet dezelfde waardering geeft. Uw bestelling van donderdagavond was nadat onze transporteurs waren vertrokken, zij hebben uw pakket vrijdag meegenomen en maandag afgeleverd. Zaterdag worden er op initiatief van transporteurs (zonder hiervoor te hebben gekozen/betaald) ook kleinere pakketjes afgeleverd maar kan dit nooit garanderen. Daarom beloven we de eerst volgende werkdag, dat is in dit geval ook gelukt.

Goede prijzen, snelle levering

Goede producten

Snelle service.

Snelheid en correcte levering

anoniem

Groot assortiment, heldere omschrijving.

Goed geprijsd en levering, correcte informatie/afhandeling.

SUPER!!!!!

Goede keuze-opties, prijsbewust. Zeer snelle levering, meer dan degelijk verpakt.

Annemein Teunissen

Ik heb een golftas besteld en het bedrijf is all afspraken nagekomen (levertijd, prijs,...).

Erg reactief.

Rob

Artikel snel en volgens beschrijvinggeleverd

Nederveen

Van het artikel 2 stuks besteld, maar er werd er slechts één geleverd.
Daarover een mailtje gestuur en het artikel werd direct nagezonden met de excuses. Keurige service en snelle afhandleing.

Goede service