Willemsen

Bestelling is heel snel afgehandeld en verstuurd

Prijs. Service

Ferdinand

Goede spullen voor een goede prijs. Beginners set die zij onder hun lijst hadden staan werd ook aanbevolen op de golfbaan waar ik les heb. Verder miste ik enkel een iets heldere tijdsindicatie... Goede spullen voor een goede prijs. Beginners set die zij onder hun lijst hadden staan werd ook aanbevolen op de golfbaan waar ik les heb. Verder miste ik enkel een iets heldere tijdsindicatie omtrent de levering.

Prima prijzen en slim ingepakt

Bob Kies

Ruim assortiment, goede prijzen

Snelle en professionele service

Bart

Zeer positieve ervaringen en erg goed en fijn geholpen. Ik zou deze webshop zeker aanbevelen.

Scherp geprijsd,
Ruim aanbod en
Goede telefonische bereikbaarheid en service

Frank de Koning

Fantastisch

AW

Helaas is het pakket wat ik besteld heb nooit aangekomen. Hierover contact gehad met DPD, die aangeven dat de webshop een onderzoek moet starten. In dit geval dus Golfdiscountstore.nl (I-shopz). Het... Helaas is het pakket wat ik besteld heb nooit aangekomen. Hierover contact gehad met DPD, die aangeven dat de webshop een onderzoek moet starten. In dit geval dus Golfdiscountstore.nl (I-shopz). Het formulier netjes naar de klantenservice gestuurd met de vraag of de producten opnieuw verstuurd konden worden of het geld teruggestort. Dit was niet mogelijk. Waarna ik aangaf of het retourtermijn verlengd kan worden gezien het onderzoek wat langer kon duren en ik de producten dan elders ging kopen. Na 13 (!!) mailwisselingen nog steeds geen antwoord op deze vraag. De werknemer Nigar, reageert inhoudelijk erg slecht en best arrogant. Uiteindelijk een andere collega aan de telefoon gehad die het probleem netjes heeft opgelost.

Paula Schirmer

Klantvriendelijk

Het juiste advies gegeven

Cornelis J Luijt

Serviceverlening optimaal,
Kwam even vragen voor nieuwe grips en deze werden direct vervangen zonder extra kosten.

Eerst even gebeld met medewerkster voor Golfshirt uit aanbieding.
Dat ik een 1/2 uurtje later kwam had zij het inmiddels voor me klaar liggen, heel vriendelijk voor mij apart gehouden.

Dirk Heeremans

Zeer vriendelijk en behulpzaam, met veel kennis van zaken.

Passie voor golf en veel vakkennis

Stijn

Top