Uitstekende ervaring. Product is exact wat op de website is beloofd, geen misleiding en nette service. 1 opmerking ter verbetering, zie onder.

Goldberg doet wat het beloofd. De weergaven op de website zijn netjes en accuraat, de productomschrijving is begrijpelijk, de werkwijze is helder.

Mijn enige verbeterpunt betreft de track- and tracecode die is toegezonden. Deze is op geen enkel moment voor mij toegankelijk geweest, steeds kreeg ik de melding dat het afleveradres en/of de code... Mijn enige verbeterpunt betreft de track- and tracecode die is toegezonden. Deze is op geen enkel moment voor mij toegankelijk geweest, steeds kreeg ik de melding dat het afleveradres en/of de code niet bekend waren in het systeem. Misschien iets om met het bedrijf dat wordt ingeschakeld voor de bezorging te overleggen?

Goede website. Snelle levering. Artikel klopt met de foto. Bij retourzending bedrag en verzendkosten snel teruggestort.

Ik kocht een oud artikel met een beschrijving van herkomst. Het is fijn als deze beschrijving ook bij de aankoop zit. Dit is leuk om te bewaren en later nog eens na te kunnen lezen.

M. Tromp

Goede en snelke service. Top.

van Dooren

Prima, snelle service en mooi product. Ze hebben zelfs nog even voor de zekerheid gebeld om de postcode te verifieren (systeem zei iets vreemds). Helemaal fijn!

Service gerichtheid. Mooie producten en een persoonlijke touch bij de bestelling.

Misschien een inpakservice aanbieden? Had ik best extra voor willen betalen :)

Agnella Aarden

Ik ben er heel tevreden over!

Snel en discreet, mooi doosje voor het sieraad.

Goed, mooie ring!

Super mooie ring besteld, heel erg blij mee!!

Het transport bedrijf is niet erg flexibel en meedenkend.

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte klant,
Geachte klant,
Dank voor uw aankoop en review, maar vooral ook voor uw terugkoppeling met betrekking tot de werkwijze van het transport bedrijf. Wij zijn onder andere na aanleiding van uw reactie inmiddels aan het kijken naar een aanvullende pakketdienst. Wij hopen u in de toekomst dus nog beter van dienst te kunnen zijn!

Nedpak controleren of ze daadwerkelijk bezorgd hebben.

Alles was top. En ik ben heel blij met de aangekochte ring!

Ik had niet direct door dat de ring op maat te maken was. De informatie hiermee aanvullen zou denk ik voordelig kunnen werken.

Hulpvaardig, goede expertise, communicatie en snelheid

Goede communicatie, expertise en service

Neen