Het pakje werd vlug geleverd en alles was zoals ik het verwacht had.

Fran

Ontzettend vriendelijk en enthousiast personeel

Al staat het niet op de website, je produkt naar keuze, maar wil je het wel graag online bestellen? EEN telefoontje en dat wat je in de winkel hebt zine liggen is alsnog binnen handbereik!

Door de drukte in de zaak blijven emails wel even op de stapel liggen. Heel begrijpelijk, maar soms wel even lastig. Misschien is er een 'email uur' in te plannen, of door tijdelijk iemand extra... Door de drukte in de zaak blijven emails wel even op de stapel liggen. Heel begrijpelijk, maar soms wel even lastig. Misschien is er een 'email uur' in te plannen, of door tijdelijk iemand extra neer te zetten die emails en telefoontjes kan afhandelen?

C. Slingerland

Super service.
Mijn wens via de telefoon kenbaar gemaakt en dat is in orde gekomen.

Snelheidheid van leveren.
Service.

Geen.

Makkelijk bestellen, snel ontvangen. Zeer tevreden

Goed product voor een mooie prijs. Snelle levering

Duidelijke rubriek voor occasion sieraden.

Heel erg goed snel alles geregelt.

Uitstekende ervaring. Product is exact wat op de website is beloofd, geen misleiding en nette service. 1 opmerking ter verbetering, zie onder.

Goldberg doet wat het beloofd. De weergaven op de website zijn netjes en accuraat, de productomschrijving is begrijpelijk, de werkwijze is helder.

Mijn enige verbeterpunt betreft de track- and tracecode die is toegezonden. Deze is op geen enkel moment voor mij toegankelijk geweest, steeds kreeg ik de melding dat het afleveradres en/of de code... Mijn enige verbeterpunt betreft de track- and tracecode die is toegezonden. Deze is op geen enkel moment voor mij toegankelijk geweest, steeds kreeg ik de melding dat het afleveradres en/of de code niet bekend waren in het systeem. Misschien iets om met het bedrijf dat wordt ingeschakeld voor de bezorging te overleggen?

Goede website. Snelle levering. Artikel klopt met de foto. Bij retourzending bedrag en verzendkosten snel teruggestort.

Ik kocht een oud artikel met een beschrijving van herkomst. Het is fijn als deze beschrijving ook bij de aankoop zit. Dit is leuk om te bewaren en later nog eens na te kunnen lezen.

M. Tromp

Goede en snelke service. Top.

van Dooren

Prima, snelle service en mooi product. Ze hebben zelfs nog even voor de zekerheid gebeld om de postcode te verifieren (systeem zei iets vreemds). Helemaal fijn!

Service gerichtheid. Mooie producten en een persoonlijke touch bij de bestelling.

Misschien een inpakservice aanbieden? Had ik best extra voor willen betalen :)

Agnella Aarden

Ik ben er heel tevreden over!

Snel en discreet, mooi doosje voor het sieraad.