Sabine

Mijn ervaring is erg positief. Ik wilde een bijzonder cadeau voor mijn vriend (manchetknopen) met mijn naam erin gegraveerd. Ik heb hen hierover gebeld en ze hebben me hiermee uitstekend geholpen.... Mijn ervaring is erg positief. Ik wilde een bijzonder cadeau voor mijn vriend (manchetknopen) met mijn naam erin gegraveerd. Ik heb hen hierover gebeld en ze hebben me hiermee uitstekend geholpen. De manchetknopen zijn erg goed gelukt. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

De producten worden goed weergeven op de website. Daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk.

Prima service

Telefonisch contact prettig

Stefan Keuker

Persoonlijke benadering ivm betaling die eerst niet goed verwerkt werd. Heel attent.

Vriendelijk, informatief en bereid om over de prijs te praten.

uitleg over prijs opbouw

representativiteit van de verkoper

Anneke

Mijn ervaring met Goldberg Juweliers is goed. De foto van de door mij bestelde ring voldoet geheel aan de werkelijkheid.

Ja, ik had de ring naar een adres laten verzenden, waar het pakketje niet werd geaccepteerd; hierover kreeg ik een keurige mail en het pakket werd alsnog naar mijn privé-adres verzonden op kosten... Ja, ik had de ring naar een adres laten verzenden, waar het pakketje niet werd geaccepteerd; hierover kreeg ik een keurige mail en het pakket werd alsnog naar mijn privé-adres verzonden op kosten van Goldberg Juweliers. Dus zeer goede communicatie.

N.a.v. bovenstaande misschien handig te vermelden dat via google de klant servicepunten in zijn/haar woonplaats kan vinden zijn waar pakketjes geleverd door UPS wel worden geaccepteerd. (Maar... N.a.v. bovenstaande misschien handig te vermelden dat via google de klant servicepunten in zijn/haar woonplaats kan vinden zijn waar pakketjes geleverd door UPS wel worden geaccepteerd. (Maar misschien zijn de meeste ervaringsdeskundigen die vaak via internet bestellen hier ook wel van op de hoogte).

Maartje Bakers

Hele mooie collectie vintage ringen. We hebben hier onze verlovingsring gekocht en ik ben er erg blij mee! Na een reparatie was de ring pijlsnel weer terug in huis per verzekerde post.
Ik ga...
Ik ga hier zeker nog eens kijken als ik weer een sierraad wil aanschaffen.

Jillis Molenaar

In het voorjaar een vintage gouden ring gekocht, die ik aan mijn vriendin wilde geven omdat ik haar ten huwelijk wilde vragen. bij Goldberg vond ik een, na veel zoekwerk, een leuke, geschikte ring... In het voorjaar een vintage gouden ring gekocht, die ik aan mijn vriendin wilde geven omdat ik haar ten huwelijk wilde vragen. bij Goldberg vond ik een, na veel zoekwerk, een leuke, geschikte ring en eentje die niet 'standaard' is. Zaterdag 1 Juli vroeg ik haar ten huwelijk en de ring, die de juwelier had aangepast (groter gemaakt) zat prima. Mijn vriendin zei: 'ja' en we waren blij. Een dag later bleek er echter een steentje los, gelukkig wilde Goldberg de ring nakijken en eventueel aanpassen/maken. Zojuist kreeg ik bericht dat de ring klaar is en dat 'ie vanavond nog met UPS verzonden wordt.....superblij! Ik kan niet wachten tot de ring weer aan de hand van mijn vriendin prijkt.

Goldberg heeft een interessante collectie en bovenal een prima service! makkelijk om contact mee te krijgen . De service is fantastisch; het maken van het steentje zat niet in de garantie, maar de... Goldberg heeft een interessante collectie en bovenal een prima service! makkelijk om contact mee te krijgen . De service is fantastisch; het maken van het steentje zat niet in de garantie, maar de juwelier bood aan om de ring te maken. Daarnaast is de communicatie erg prettig: helder, niet opdringerig en adequaat! Vakmensen pur sang!

absoluut niet!

Goede service nadat bleek dat het bestelde en betaalde artikel niet meer in voorraad was.

De klantvriendelijkheid en bereidheid voor het zoeken naar een oplossing.
Meedenken.

J Dujardin

Uitstekende service

Telefonisch contact gehad over een gouden ring, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
De ring werd nog dezelfde dag verstuurd en was al de volgende dag in mijn bezit.
Zeer tevreden.