Correcte levering, mooi verpakt en sieraad in perkecte staat

reeele weergave van product

Goed snelle service en nette afhandeling

Ja, dat je netjes een doosje en een cadeau verpakking erbij krijgt als het geleverd word zodat je het netjes in kan pakken als het een cadeau is

Bart

Top bedrijf
Hele goede service!!
Aanrader!

Top sevice,snelle afwikkeling

TriOpSys B.V.

Goede ervaring. Zou dit bedrijf aanbevelen

Zag er keurig verzorgd en presentatief uit.

Marca

Vriendelijke mensen, snelle reactie en supersnelle levering. Netjes vermaakt (ring) een verzorgd ingepakt. Prachtige ring!

Vriendelijk, snel en verzorgd!

Annie

N.v.t.

Theo

Fantastische service. Heb over de jaren meerdere keren hier iets besteld. Altijd goede ervaring met zowel klantgerichtheid als kwaliteit.

Klantgerichtheid, kwaliteit en service

Lara

Het was een goede ervaring om iets te bestellen bij juwelier Goldberg. Best spannend, omdat het altijd om vrij hoge bedragen gaat. Daarom had ik eerst gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan...

Goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk, snel. Een goede en informatieve website. Sympathiek bedrijf.

Er zat een kleine beschadiging op mijn sieraad die niet te zien was op de foto's en die niet vermeld werd. Dit zou in de beschrijving van het sieraad vermeld kunnen worden.

Snelle levering en leuk ingepakt in geschenkdoos.

Goede communicatie over betaalontvangst en verzending. De site is overzichtelijk.

verkochte 2e hands sieraden sneller van de site afhalen om misverstanden te voorkomen.

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw feedback,

Uw opmerking met betrekking tot het langer online zijn van artikelen die niet op voorraad zijn is terecht. Eerdere pogingen van ons om een "verkocht" markering te plaatsen op artikelen is niet gelukt. Nu is alleen na het selecteren van een specifiek artikel zichtbaar dat het "niet op voorraad is" en dat kan inderdaad verwarrend zijn. We zijn aan het kijken hoe we dit op grote schaal kunnen aanpassen.

Correcte en snelle afhandeling
Duidelijke website - zoekfuncties kunnen nog accurater
Informatie mag meer concreet (bv in mm grootte van de diamant)

duidelijke foto's - waarheidsgetrouw

zie boven (meer concrete info, intuïtievere zoekfunctie)

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback.

U heeft helemaal gelijk dat er meer informatie bij de individuele producten zou mogen staan. Voor ons is dit een afweging gezien de beperkte tijd die wij hebben naast het runnen van de fysieke winkel om artikelen online te zetten.

Het opmeten en omschrijven van artikelen in 2 talen, het fotograferen, etc is bijzonder tijdrovend. Mede gezien de grote hoeveelheid sieraden die we nog online willen zetten moeten we dus concessies doen wat betreft de uitgebreidheid van omschrijvingen van artikelen op onze website.
Daar staat echter wel tegenover dat u de sieraden uit de webshop in het echt kunt komen passen en bekijken in onze fysieke winkel en dat u met vragen over een bepaald artikel altijd bij ons terecht kunt. Ik hoop op uw begrip voor onze keuze in deze situatie.
Daarnaast hoor ik graag van u wat wij zouden kunnen verbeteren aan after sales.

Nogmaals dank,